Hvordan sitter dine varmeplater fast?
Jeg la gulvgips i gangen 15kvm i går. Har også vannbåren varme i plater under. Mine plater er bare lett stiftet til lektene som ligger under, så å lime gipsen der føles meningsløst. Jeg skrudde bare. Klarte å unngå å treffe slangen, men det er litt nervøst å skru. Tegn nøye hvor slangen går.
Jeg la gulvgips i gangen 15kvm i går. Har også vannbåren varme i plater under. Mine plater er bare lett stiftet til lektene som ligger under, så å lime gipsen der føles meningsløst. Jeg skrudde bare. Klarte å unngå å treffe slangen, men det er litt nervøst å skru. Tegn nøye hvor slangen går.
Klikk her for å svare