S
Hei.

Har gjort nybegynnerfeilen når det gjelder cc-målet.

Tanken er å gipse denne siden, men målte selvfølgelig cc på den nederste regla, burde ha målt fra gulvet.

Cc-målet er 60cm og det er 2,40 til taket.

Går det an å løfte opp gipsen til cc på den nederste regla? Skal jo legge gulv senere.

Spørsmål to, går det an å ha gipsen stående på liggende regler?

//Nybegynneren
 
  • Veggen under konstruksjon med åpne vinduer, viser treverk, plastfolie og skyfri himmel i bakgrunnen. Klar til gipsplater.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.