Hei.
Har gjort nybegynnerfeilen når det gjelder cc-målet.
Tanken er å gipse denne siden, men målte selvfølgelig cc på den nederste regla, burde ha målt fra gulvet.
Cc-målet er 60cm og det er 2,40 til taket.
Går det an å løfte opp gipsen til cc på den nederste regla? Skal jo legge gulv senere.
Spørsmål to, går det an å ha gipsen stående på liggende regler?
//Nybegynneren