Hvordan fester man best gips på en pusset innervegg, det er tegl bak pussen?
Grunnen til at jeg vil sette gips utenpå pussen er at når jeg har revet ned det gamle kjøkkenet og flisene, så har det blitt litt "hull og groper". Hva bør man gjøre før man setter gipset?
Obs! Dette er på kjøkkenet, skal senere sette opp et par veggskap, men også mosaikk.
Kom gjerne med tips og ideer.
Grunnen til at jeg vil sette gips utenpå pussen er at når jeg har revet ned det gamle kjøkkenet og flisene, så har det blitt litt "hull og groper". Hva bør man gjøre før man setter gipset?
Obs! Dette er på kjøkkenet, skal senere sette opp et par veggskap, men også mosaikk.
Kom gjerne med tips og ideer.
Enten ved å liste opp veggen og gipse på listene eller så tror jeg at en eller annen form for flislim ville fungere bra, men å liste opp veggen tror jeg gir det beste resultatet av de to..
Enklest tror jeg dog er å jevne ut "hullene og gropene"..
Feste veggskap og lignende bør skje enten i liste eller bakliggende murstein avhengig av hvilken løsning du velger, ikke bare i gipsplaten..
Lykke til!
Enklest tror jeg dog er å jevne ut "hullene og gropene"..
Feste veggskap og lignende bør skje enten i liste eller bakliggende murstein avhengig av hvilken løsning du velger, ikke bare i gipsplaten..
Lykke til!
Klikk her for å svare