L larthe skrev:
Og for dere som liker Haikerens guide til galaksen så har Douglas Adams skrevet en enda bedre bok som heter Dirk Gentlys holistiske detektivbyrå. I den finnes løsningen.
42? eller kanskje 43?

P
Rejäl skrev:
hvor ofte har man så brede åpningsbare vinduer
Tja.. Alle bortsett fra ett vindu på nåværende hus er bredere.
Og tenker jeg på tidligere hus så har det alltid vært minst to som har vært større.

Edit.. Forresten så går H-vindu nesten alltid an å henge av.. hvilket gjør at det holder at diagonalen er >120 og litt til

A
P PappasHammare skrev:
Tja.. Alle unntatt ett vindu på nåværende hus er bredere.
Og tenker jeg på tidligere hus så har det alltid vært minst to som har vært større.
Åpningsbare, normalt er disse mellom 10-12 i bredde..

P
Rejäl skrev:
Åpningsbare
Ja.. De er åpningsbare!

• Liker
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Har nøyaktig samme problem i vår trapp. 120 cm umulig å få opp uansett hvordan man gjør det selv om håndtaket var borte. Første gangen problemet oppstod tok vi opp og ned sengen via balkongen, kjempeslitsomt selv med spennbånd. Balkongen er nå innglasset og totalrenovert så ikke et alternativ. Andre gangen måtte det bli en 105 seng, det gikk akkurat uten å fjerne rekkverket.

P
D Danjel skrev:
Det er rett og slett ikke uten å sage den i stykker. Den vil ikke forlate huset igjen :)
Hotel^H^H^Huse California.

M Mikael 2 skrev:
Hadde samme problem med sønnens seng, gikk å løse med et par skikkelige spennbånd rundt sengen (på lengden og klemte sammen madrassen så den ble smalere/mindre tykk) da fikk man den opp.
H Hhallden skrev:
Får ikke opp 120/200 sengen opp trappen, stolpen som er i veien er bærende og går ned til gulvet. Min tanke er å sage av stolpen skrått for så å skru sammen skiten. Finne en god sag bare
Hva synes dere?
I har jeg saget trappen itu, nå er sengen oppe. Nå tar vi en kald øl. Takk alle for rådene/tipsene

• Liker
SandraRocklind og 4 andre
  • Laddar…
H Hhallden skrev:
Jeg har saget trappen i to, nå er sengen oppe. Nå tar vi en kald øl. Takk alle for rådene/tipsene
Bilde ellers har det ikke skjedd!

• Haha
  • Liker
Jenpet og 6 andre
  • Laddar…
H Hhallden skrev:
Får ikke opp 120/200 sengen opp trappen, stolpen som er i veien er bærende og går ned til gulvet. Min tanke er å sage av stolpen skrått for så å skru sammen dritten. Finn en fin sag bare
Hva synes dere?
Vi fixet innløft av 160cm seng på andre etasje med en hjullaster. Det kostet en kake. Rett inn gjennom store vinduer.

• Liker
djanlov
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.