36.151 lest ·
83 svar
36k lest
83 svar
Får ikke opp sengen
Medlem
· Blekinge
· 12 222 innlegg
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 415 innlegg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2.415 innlegg
Tja.. Alle bortsett fra ett vindu på nåværende hus er bredere.Rejäl skrev:
Og tenker jeg på tidligere hus så har det alltid vært minst to som har vært større.
Edit.. Forresten så går H-vindu nesten alltid an å henge av.. hvilket gjør at det holder at diagonalen er >120 og litt til
Har nøyaktig samme problem i vår trapp. 120 cm umulig å få opp uansett hvordan man gjør det selv om håndtaket var borte. Første gangen problemet oppstod tok vi opp og ned sengen via balkongen, kjempeslitsomt selv med spennbånd. Balkongen er nå innglasset og totalrenovert så ikke et alternativ. Andre gangen måtte det bli en 105 seng, det gikk akkurat uten å fjerne rekkverket.
M Mikael 2 skrev:
I har jeg saget trappen itu, nå er sengen oppe. Nå tar vi en kald øl. Takk alle for rådene/tipseneH Hhallden skrev:
Vi fixet innløft av 160cm seng på andre etasje med en hjullaster. Det kostet en kake. Rett inn gjennom store vinduer.H Hhallden skrev:
Klikk her for å svare
