Rejäl skrev:
14st langburk så kommer vi direkte😉
7st langburk hver? Da får dere ta del i belønningen etter at sengen har nådd overetasjen. Trappen er tilstrekkelig herjet etter mine forsøk 😂

• Haha
  • Liker
Mikael_L og 12 andre
  • Laddar…
A
H Hhallden skrev:
7stk langboks var? Da får dere ta del i belønningen etter at sengen har nådd overetasjen. Trappen er tilstrekkelig skadet etter mine forsøk 😂
Har du prøvd selv?

Rejäl skrev:
Har du forsøkt selv?
Eh ja, du skulle sett hvordan gipset fløy. Har. En del å sparkle når jeg er mål i dette prosjektet

• Wow
  • Liker
redep og 3 andre
  • Laddar…
A
H Hhallden skrev:
Eh ja, du skulle sett hvordan gipsen fløy. Har. En del å sparkle når jeg er mål i dette prosjektet
Ok, det er en to-personers jobb, nedre enden trenger nesten å ligge på gulvet ved start, og han som går opp til må lene seg fremover om han går før sin ende av sengen. Så kan det være lurt å ha selve madrass siden mot stolpen da kan man presse litt mot den uten å lage merker..

Det der går 😉

• Liker
Karlsand83 og 5 andre
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Ok, det er en to-personers jobb, nedre enden trenger nesten ligge på gulvet ved start, og han som går opp til må lene seg framover hvis han går foran sin ende av sengen. Deretter kan det være bra å ha selve madrass-siden mot stolpen da kan man presse litt mot den uten å lage merker..

Det der går😉
Satte til og med 5s spennbånd for å dra sammen sengen. Men ikke

A
H Hhallden skrev:
Satte tilogmed 5s stropper for å dra sammen sengen. Men ikke
Det går nok ikke alene uten to er det magiske ordet..

• Liker
  • Elsker
Bor i pepparkakshus og 2 andre
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Det går nok ikke alene uten to er det magiske ordet..
Svigerfar og svigermor hjalp i går men ikke

A
H Hhallden skrev:
Svigerfar og svigermor hjalp i går men ikke
Ok da får du gjøre avvirkning..

• Liker
Nillea og 1 annen
  • Laddar…
Det får bare måtte gå.

Går ikke an å sage av den på midten, for mange spiler under. Så å sette den på høy kant og bøye den litt til venstre med 120 bredde kanskje blir vanskelig, men tjene noen desimeter. Vanskelig tilfelle doktoren gråt.

Farstatjej90
Hvordan er trappetrinnene montert? Kan man skru løs de fem øverste og løfte opp sengen gjennom trappen på høykant?

• Liker
YuGi og 3 andre
  • Laddar…
Bilde av trappen ovenfra?

• Liker
FreQa
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Ok da får du gjøre avvirkning..
Har du allerede gitt opp… Du var jo så sikker på at det skulle gå 😆

• Liker
  • Haha
Anonymiserad 170696 og 1 annen
  • Laddar…
A
R roli skrev:
Har du allerede gitt opp… Du var jo så sikker på at det skulle gå 😆
Jeg hadde fått opp den🤓 men alle har ikke den evnen😂

• Haha
  • Liker
  • Wow
OPP123 og 9 andre
  • Laddar…
Totte_S
Bare rolig - bygge hus kommer snakke opp senga for trappen, i hvert fall prøve. 😁
Trist å måtte sage i stykker rekkverket. Gir du deg i gang med den operasjonen, er det kanskje en god idé å gjøre det grundig og endre konstruksjonen på rekkverket så den nedre delen kan demonteres fremover. Noen ganger går det bare ikke å få opp møbler.

• Haha
mbj79
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.