Finndjävel skrev:
Du gjør et problem av noe som ikke er det. Bytt ut de bjelkene der du har åpnet opp veggen allerede, legg tilbake platene og glem det så til/hvis det blir et virkelig problem og ikke et hypotetisk ett.
Største problemet er at man kanskje ikke vet om det er et virkelig problem før det er for sent. Gir materialet fra kloranisoler seg så har man store problemer, og det er ikke noe jeg har funnet på personlig. Så jeg har vanskelig for å forstå hvordan man kan si om jeg har et virkelig problem eller et hypotetisk uten noen fakta bak påstanden.

Jeg prøver å fordøye og gjøre det beste ut av situasjonen jeg har havnet i. Derfor gjorde jeg analysen, så man vet hva man har å gjøre med. Så at folk har delte meninger om det får man regne med på forum, en del skriker ta bort og en del drit i det. Blir ikke enklere :) Som det ser ut nå, kommer jeg til å starte med å fjerne det jeg kommer til.

Staffan2000: Dine innlegg er like ubegripelige som de er sjarmerende. Jeg vil ingenting utenom å gjøre det beste ut av situasjonen. Men skal vi snakke litt om strømmen så holder jeg akkurat nå på å bytte ut samtlige elektriske ledninger i det aktuelle rommet.

Pentaklorfenol brytes ikke spontant ned til kloranisoler, det kreves fukt og påvekst for det.

Så det er ikke katastrofetilstand ennå.

Staffans2000
Se der, en kompliment! Man takker.
Men hva er ubegripelig? Om man begynner å rote i en ende vet man aldri hvor det slutter – hopp, her var det en grønn planke til, og her borte er enda en etc etc etc... Ubegripelig?
Ville det ikke være passende å måle innendørs luftverdier først før eventuell riving påbegynnes. Du har vel ikke tenkt å spise det kontaminerte byggematerialet?

Se lyset

Staffan

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.