Holder på å avgrense/sikre for å hindre graving i en del av grusen i hønsegården vår, og den enkleste løsningen er å gjøre dette med Leca-kuleblokker... MEN det er delvis under bakkenivå og det samles ofte vann der siden det er en bergsenkning.
Tåler Leca-kuleblokker å stå i vann som fryser til og fra om vinteren - eller kommer det til å smuldre bort? Jeg vil helst lage en løsning som holder i lengden og som kan være vanskelig å gjøre om siden vi skal bygge i nærheten også.
Alternativet er å kjøpe murblokker - men da på et helt annet budsjett (som allerede er stramt).
Takknemlig for tilbakemeldinger eller alternativer
Tåler Leca-kuleblokker å stå i vann som fryser til og fra om vinteren - eller kommer det til å smuldre bort? Jeg vil helst lage en løsning som holder i lengden og som kan være vanskelig å gjøre om siden vi skal bygge i nærheten også.
Alternativet er å kjøpe murblokker - men da på et helt annet budsjett (som allerede er stramt).
Takknemlig for tilbakemeldinger eller alternativer
Nja, noen ganger kan de komme til å "stå" i vann og risikerer å fryse. :-/ Får se om jeg gjør en kombo i stedet med betongblokker (eller gamle betongplater) den biten som utsettes for vann og kanskje lakeblock øverst.Claes Sörmland skrev:
Klikk her for å svare