Vi har åpnet en "boks" som har skjult noen rør utenpå skorsteinen på kjøkkenet. Nå som vi har åpnet den, så det slik ut som på bildet, og vi lurer nå på om det svarte mellom rørene, i/under murpussen er asbest. Huset er bygget i 1939, men vi vet ikke om dette er gjort da eller senere. Hva tror dere?