Å gruble og bekymre seg er vel opp til hver enkelt? :) vil du ikke ha klinkeren liggende bare med festemasse mot plate kan du lage et spor i pussen som du deretter fuger fast platen i! Det gjør mange, men det er absolutt ikke noe jeg ville ha gjort!
 
Men du synes altså ikke at det høres sprøtt ut å legge fliser på platen, med bare flislim/fuktsperre imellom? Det høres jo bra ut.
 
Det er så man gjør det! MEN du må feste platen i plata med typ spikerplugg med 300mm cc!
 
Håper du tok del av bildet jeg la ved på side 1
 
Kjempebra, takk! Det var nok hva jeg trengte å vite. :)
 
godt å høre! Send til meg hvis du har flere spørsmål eller hvis du rett og slett er kjempefornøyd :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.