Hei igjen,
Føles som jeg har tommelen midt i hånden nå... Men skulle gi meg i kast med monteringen av karmen i dag, siden jeg kjøpte vanlige karmskruer og ikke sånne deluxe skruer som finnes, har jeg støtt på et problem. Og før jeg borer hull i karmen trenger jeg nok hjelp.
Karmen er jo forboret, med først et stort hull og så et lite, men hvis man bruker karmskruer skal man da bore ut hele hullet? For den store enden av skruen (den man setter verktøyet i) går ikke helt ned i karmen... Dette har resultert i at et av hullene har blitt litt større enn de andre.
Vil jo ikke ødelegge karmen :) og så vil man jo at det skal holde i lengden, så kanskje det løper rundt tenåringer her og slår i dørene, har jo skjedd meg selv :p
 
B
jo. du skal bore. det er boret slik at man kan sette døren med vanlige skruer.
bruk riktig størrelse på boret
 
B
sen bruk ikke de der spesial karmskruene. litt for lange for dem. døren(og karmen) blir litt vinglete
 
Takk for alle raske og gode svar, endelig er døren på plass :p nå vet man hvordan man skal gjøre med neste.
 
B
de er kjempebra. men man skal bruke de riktig.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.