Hei skal til å bygge gjerde. Har tenkt å bruke stående spiler i dette. Når jeg bygde rekkverk brukte jeg 22*95 til spiler, men det synes jeg er litt for kraftig til gjerde. Noen som vet om det finnes smekrere dim til dette? / jojje
Gjerne smalere+tynnere kanskje 70*20 typ. Har blitt avskrekket av naboens hvitmalte gjerde (maler+vasker hver vår, på slutten av sommeren er det grønt og svartprikkete). Så jeg skal kjøre med impatient tenkte jeg, bare å olje hvert år. / jojje
Om du ikke har spesielle ønsker om designen så kanskje det finnes ½fabrikat som passer? På denne tiden av året så florerer det jo med gjerder i moduler i trykkimp. trevirke, de pleier å ha litt mindre dimensjoner enn 22*95.
Jeg har dessverre ikke støtt på noe mindre enn 22*95 i trykkimp.
Jeg har dessverre ikke støtt på noe mindre enn 22*95 i trykkimp.
Kikket en gang på ferdige seksjoner, men det var farlig for småfugler å sitte på. Komplett håpløst til gjerde, skal vel tåle at barna sitter på eller hopper over det iallefall. Den som hadde ferdige seksjoner hadde tyskklingende navn (ingen nevnt alle glemt) ;D. / jojje
Klikk her for å svare