Hei!
Etter å ha sett meg litt rundt i huset vårt har jeg lagt merke til at dampsperren har visse mangler. Min oppfatning er at det skal være overlapp mellom plast på vegg og plast i tak for å bli tett. I vårt tilfelle ser det ut til at det er en åpen skjøt i alle vegg-tak vinkler, og det er kun taklisten som tetter. Finnes det en god måte å fikse dette på? Taket består for det meste av perlespont som sitter direkte på plasten, og det blir på den måten kanaler rett ut i vegg-tak skjøten og videre opp på loftet antar jeg. Jeg vil helst ikke rive ned vegger og tak, men bare få det tett langs taket, hvordan gjør jeg det? Jeg har også merket en viss fukt på loftet, så det kommer vel trolig av dette, eller hva tror dere?
Takk for tips!
mvh Andreas