Isolerer gulvbjelkelaget med cellulosefiber. Har lagt dampsperre før jeg nå skal legge gulvsponplate for deretter å flytsparkle for gulvvarme, deretter flis/stein oppå. Det gjør jo at jeg ikke kan lime sponplaten mot bjelkene. Burde jeg heller droppe dampsperren?

Fungerer det med gulvskrue eller "må" det være sponplateskrue?
 
lärjungen
F Färdigrenoverad skrev:
Isolerer gulvbjelkelaget med cellulosefiber. Lagt dampsperre før jeg nå skal legge gulvsponplater for å deretter avrette for gulvvarme og så fliser/stein oppå. Det gjør jo at jeg ikke kan lime sponplaten mot bjelkene. Burde jeg heller droppe dampsperren?

Funker det med gulvskruer eller "må" det være sponplateskruer?
Står overfor samme dilemma. Hvordan gjorde du det?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.