Isolerer gulvbjelkelaget med cellulosefiber. Har lagt dampsperre før jeg nå skal legge gulvsponplate for deretter å flytsparkle for gulvvarme, deretter flis/stein oppå. Det gjør jo at jeg ikke kan lime sponplaten mot bjelkene. Burde jeg heller droppe dampsperren?
Fungerer det med gulvskrue eller "må" det være sponplateskrue?