Oppå en krypkjeller bygger vi bjelkelag, isolasjon og gulvsponplate. Jeg lurer derfor på hvor dere ville ha satt dampsperren. Stiftet den fast under gulvsponplatene på bjelkene, men da ikke kunne lime fast sponet på bjelkene, eller oppå gulvsponplatene i form av en kombinert dampsperre/foam før gulvet legges?

Hvordan ville dere ha gjort det? Finnes det noe rett eller galt dersom den sitter på den varme siden?
 
Ikke i det hele tatt i ditt hus.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.