8.214 lest ·
18 svar
8k lest
18 svar
Bra melkekartong
Spiller vel ingen rolle om TS bruker håndverkere eller ikke.Bernieberg skrev:
av en eller annen grunn vil TS bruke beskyttelsedekke og da er det jo åpenbart et behov.
min mening er da å ikke spare noen kroner og bruke noe så dårlig og uhåndterlig som mjölkpapp når det finnes materialer som er langt mye bedre.
dessuten kan jo kostnadene bli ganske omfattende om beskyttelsedekket skulle mislykkes.
Som sagt avhenger det helt av hva som skal gjøres og hva som skal dekkes. Her hjemme bruker jeg mest vanlig brun papp, og det har fungert bra for meg. Har for øvrig aldri sett det alternativet som du skriver om, her omkring bruker byggevareforretningene melkepapp, og f.eks. Myresjöhus sender med slik for gulvdekking på sine bygg, så helt verdiløs kan den jo ikke være.T totalpeter skrev:Spiller vel ingen rolle om man TS bruker håndverkere eller ikke.
Av en eller annen grunn vil TS bruke beskyttelsestekking, og da finnes det jo åpenbart et behov.
Min mening er da å ikke spare noen kroner og bruke noe så dårlig og uhåndterlig som melkepapp når det finnes materialer som er langt mye bedre.
Dessuten kan jo kostnadene bli ganske omfattende hvis beskyttelsestekking skulle mislykkes.
Offtopic: Tror at begge former av bygg har sine utfordringer og at det er en innkjøringsperiode for å kunne gå over. Selv trives jeg med fleksibiliteten som "tilhenger-snekker" og kommer til å fortsette som det til jeg finner drømmejobben min som vaktmester.
Oj hvilken diskusjon det ble for litt papp
Jeg trenger mjölkpapp for å ikke søle på flisgulvet når jeg sparkler og maler vegger og tak. Jeg synes papp fungerer bra. Men ser at det finnes malematte hos Jula for 99:- for 10m2, mens Byggmax tar 169:- for 25m2. Det gir en forskjell på ca 3:- m2 som ikke er så stor. Men som sagt, jeg kjører på med papp. Skal prøve Byggmax variant i morgen.
Klikk her for å svare