2.481 lest ·
64 svar
2k lest
64 svar
Bore i balkongens gulv / tak
Renoveringsnybegynner
· Östergötland
· 5 297 innlegg
Sukk for de som leker moderator
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 184 innlegg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48.184 innlegg
Blir man tatt for å skade foreningens eiendom uten tillatelse kan man få boretten forverret. Er det verdt å risikere å miste sitt hjem for å lage hull i balkongen?
Det kan oppdages mens man fortsatt bor der, ettersom foreningen av og til trenger å utføre vedlikehold av balkongen.
Det kan oppdages mens man fortsatt bor der, ettersom foreningen av og til trenger å utføre vedlikehold av balkongen.
Fungerer ikke et forum på den måten? Man stiller et spørsmål som ikke er helt gjennomtenkt, får andre innspill i spørsmålet og innser at det er dumt å gjennomføre?J Jansson69 skrev:
Ikke direkte vanskelig å søke seg til hvordan man borer et hull i en betongplate. Det trenger man ikke starte en tråd for.
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 319 innlegg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2.319 innlegg
Askhole! Noen som stiller et spørsmål men så ignorerer svarene fordi det ikke passer personens ønsker.O Ottosven skrev:
Men kjør på! Bare å bore! Skjer det noe kan du alltid skylde på tidligere eier eller noe sånt.
Absolutt er det noe jeg får ta i betraktning. Og det finnes mange forum på nettet for juridiske spørsmål der jeg kan ta opp slikt. Mitt spørsmål var ganske teknisk, og det var den informasjonen jeg søkte i denne tråden.S Sthlm_ skrev:
Det burde ikke fungere så, og jeg synes at dine svar tydelig bryter med forumreglene!S Sthlm_ skrev:
Har du ikke gitt et saklig svar til TS så er det bedre å ikke skrive i det hele tatt..
Tenker ikke engang å svare på det der. Er verken ute etter dramatikk eller diskusjon. Ville bare lære mer om hvordan en betongplate påvirkes av boring.Ossian K Olsson skrev:
Renoveringsnybegynner
· Östergötland
· 5 297 innlegg