J
Sukk for alle som bare skal fortelle hva man får lov til å gjøre og ikke, i stedet for å hjelpe TS med det hen vil ha hjelp med.

• Liker
Ottosven
  • Laddar…
Sukk for de som leker moderator

• Liker
fribygg og 3 andre
  • Laddar…
J
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Sukk for de som leker moderator
Ja moralpoliti finnes det godt om ser jeg!

• Haha
Sthlm_
  • Laddar…
BirgitS
Blir man tatt for å skade foreningens eiendom uten tillatelse kan man få boretten forverret. Er det verdt å risikere å miste sitt hjem for å lage hull i balkongen?
Det kan oppdages mens man fortsatt bor der, ettersom foreningen av og til trenger å utføre vedlikehold av balkongen.

• Liker
Dilato og 4 andre
  • Laddar…
S
J Jansson69 skrev:
Ja moralpoliti finnes det godt om ser jeg!
Kjemp Jansson

• Elsker
Jansson69
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Sukk for alle som bare skal fortelle hva man får gjøre og ikke, i stedet for å hjelpe TS med det hen vil ha hjelp med.
Internet er slik, og jeg hadde forventet meg slike kommentarer. Setter virkelig pris på dine saklige svar. Tusen takk!

• Elsker
Jansson69
  • Laddar…
S
O Ottosven skrev:
Internet er på den måten, og hadde forventet meg slike kommentarer. Setter virkelig pris på dine saklige svar. Stort takk!
Kom igjen. At folk påpeker upasseligheten med å gjøre merkelige inngrep i ting som du ikke eier er vel ikke rart? Ta til deg det isteden.

• Liker
globaljuggler og 2 andre
  • Laddar…
J
O Ottosven skrev:
Internett er på den måten, og hadde forventet meg slike kommentarer. Setter virkelig pris på dine saklige svar. Tusen takk!
Ja dessverre handler det mer om de er deg og spørsmålet ditt..
Du må gjerne markere mitt svar som beste svar så får det ekstra belysning😉

• Haha
[SKPG]Zamora og 1 annen
  • Laddar…
J
S Sthlm_ skrev:
Kom igjen. At folk påpeker upassendeheten med å gjøre merkelige inngrep i ting som du ikke eier er vel ikke rart? Ta til deg det i stedet.
Merkelige? Lurer på hvilken virkelighet du lever i🙄

S
J Jansson69 skrev:
Ja dessverre handler det mer om de er deg og ditt spørsmål..
Du kan gjerne markere svaret mitt som beste svar så får det ekstra belysning😉
Fungerer ikke et forum på den måten? Man stiller et spørsmål som ikke er helt gjennomtenkt, får andre innspill i spørsmålet og innser at det er dumt å gjennomføre?

Ikke direkte vanskelig å søke seg til hvordan man borer et hull i en betongplate. Det trenger man ikke starte en tråd for.

Ossian K Olsson
O Ottosven skrev:
Internet er på den måten, og hadde forventet meg slike kommentarer. Setter virkelig pris på dine saklige svar. Stor takk!
Askhole! Noen som stiller et spørsmål men så ignorerer svarene fordi det ikke passer personens ønsker.

Men kjør på! Bare å bore! Skjer det noe kan du alltid skylde på tidligere eier eller noe sånt.

• Sint
Jansson69
  • Laddar…
S Sthlm_ skrev:
Kom igjen. At folk påpeker upassendeheten ved å gjøre merkelige inngrep i ting som du ikke eier er vel ikke rart? Ta det til deg i stedet.
Absolutt er det noe jeg får ta i betraktning. Og det finnes mange forum på nettet for juridiske spørsmål der jeg kan ta opp slikt. Mitt spørsmål var ganske teknisk, og det var den informasjonen jeg søkte i denne tråden.

• Liker
Sthlm_ og 1 annen
  • Laddar…
J
S Sthlm_ skrev:
Fungerer ikke et forum på den måten? Man stiller et spørsmål som ikke er helt gjennomtenkt, får andre innspill i spørsmålet og innser at det er dumt å gjennomføre?

Ikke direkte vanskelig å søke seg til hvordan man borer et hull i en betongplate. Det trenger man ikke starte en tråd for.
Det burde ikke fungere så, og jeg synes at dine svar tydelig bryter med forumreglene!
Har du ikke gitt et saklig svar til TS så er det bedre å ikke skrive i det hele tatt..

Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Askhole! Noen som stiller et spørsmål, men som så ignorerer svarene fordi de ikke passer personens ønsker.

Men kjør på! Bare å bore! Skjer det noe, kan du alltid skylde på tidligere eier eller noe sånt.
Tenker ikke engang å svare på det der. Er verken ute etter dramatikk eller diskusjon. Ville bare lære mer om hvordan en betongplate påvirkes av boring.

• Elsker
Jansson69
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Det burde ikke fungere så og synes at dine svar tydelig bryter mot forumreglene!
Har du gitt et saklig svar til TS så er det bedre å ikke skrive i det hele tatt..
Hvilken forumregel skulle det være? Synes ikke at §5.2 er anvendelig iallfall

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.