2.481 lest ·
64 svar
2k lest
64 svar
Bore i balkongens gulv / tak
Kanskje at ikke bore i noe man ikke eier er en god start? Altså akkurat nå går det ikke an å si at bore i leiligheten er en bedre løsning eller dårligere løsning enn balkongen. Det finnes alltid alternativer men akkurat nå er det bore i balkongen som man ikke eier som ser ut til å være den eneste løsningen man tenker seg og ja skal det være så så nei da er det vel bare å bore på sen får man ta smellen etterpå... Man kommer uansett klare seg med et 8mm hull eller noe slikt.J Jansson69 skrev:
Bore i et av rommene er selvsagt et alternativ også dersom det er risikoer med balkongen.Purre skrev:
Kanskje at ikke bore i noe man ikke eier er en bra start? Altså akkurat nå går det ikke an å si at bore i leiligheten er en bedre løsning eller dårligere løsning enn balkongen. Det finnes alltid alternativer, men akkurat nå er det bore i balkongen som man ikke eier som virker å være eneste løsningen man ser for seg og ja skal det være slik så nei da er det vel bare å bore på, så får man ta smellen senere... Man vil uansett klare seg med et 8mm hull eller noe slikt.
og jeg prøver å finne en bedre løsning enn å begynne å bore i ting man ikke eier. Kult om foreningen eller eiendomsbesitteren begynner å dra det til domstol og man skal stå for en masse kostnader der samt gjenoppretting fordi man synes det er gøy med en server og LAN. Vanskelig å unngå det og tro man på noen måte ville komme unna det.J Jansson69 skrev:
Men kjære deg! Bor et si 10mm hull i balkongplaten og du snakker om retten hvordan tenker du, ja nettopp ikke i det hele tatt..Purre skrev:
og jeg forsøker å finne en bedre løsning enn å begynne å bore i ting man ikke eier. Gøy hvis foreningen eller eiendomsbesitteren begynner å dra det til retten og man må stå for en masse kostnader der samt tilbakeføring fordi man synes det er gøy med en server og LAN. Vanskelig å unngå det og tro man på en eller annen måte skulle slippe unna det.
Når TS flytter så reparerer vi det hullet og ingen vil merke noe..
Renoveringsnybegynner
· Östergötland
· 5 296 innlegg
Jeg ville lagt fiberen i en slange og deretter bare "brettet" den over kanten.
Å bore gjennom balkongen føles unødvendig, men uten et bilde går det ikke an å gi riktige råd.
Å bore gjennom balkongen føles unødvendig, men uten et bilde går det ikke an å gi riktige råd.