1.575 lest ·
2 svar
2k lest
2 svar
Billigamarkprodukter.se, fraktkostnad til tross for henting, noen fler?
Ok, billigamarkprodukter.se kanskje heter hva de heter p.g.a. at de prøver å holde nede kostnadene men det føles jo litt halv useriøst at man først kan se at varen finnes på lager og så kan man velge gratis alternativet opphenting fra lager i Upplands-Väsby (og siden jeg kjører forbi Upplands-Väsby der de har lageret titt og ofte valgte jeg det alternativet).
Dagen etter kommer det en melding at, nei, det er i Lidköping lageret varene er så jeg skal betale frakt på 750 kr for å få det jeg har bestilt. Jeg prøver da å påpeke at jeg valgte opphenting fra lager i Upplands-Väsby men får da svaret at det er fritt frem for meg å hente det i Lidköping men skal jeg ha varene til Stockholm må jeg betale frakt.
Det føles jo litt som "bait n' switch" at først tilby gratis alternativ og så midt i alt slå på en horribel fraktkostnad...

Noen andre som har opplevd det samme?
Dagen etter kommer det en melding at, nei, det er i Lidköping lageret varene er så jeg skal betale frakt på 750 kr for å få det jeg har bestilt. Jeg prøver da å påpeke at jeg valgte opphenting fra lager i Upplands-Väsby men får da svaret at det er fritt frem for meg å hente det i Lidköping men skal jeg ha varene til Stockholm må jeg betale frakt.
Det føles jo litt som "bait n' switch" at først tilby gratis alternativ og så midt i alt slå på en horribel fraktkostnad...
Noen andre som har opplevd det samme?
Ha ha, hva f-n, det står jo i kjøpsvilkårene på deres nettside:anders07 skrev:
Alle bestillinger over 6700 kr leveres fraktfritt. For bestillinger under 6700 kr debiteres en enhetsfrakt på 350 kr.
350 kr for å få varene hjemkjørt, 750 kr om du henter selv med andre ord
Sist redigert:
Klikk her for å svare