Hei !
Jeg lurer på om noen har noen bilder av forskjellige balkongrekkverk.
Jeg skal bygge rekkverk på balkongen, men finner ingen fine.
Kunne gjerne tenkt meg å se bilder av hvordan dere har gjort det også.
takk på forhånd !
ps, har jeg lagt inn tråden på riktig forum?
/ Dennis
Jeg lurer på om noen har noen bilder av forskjellige balkongrekkverk.
Jeg skal bygge rekkverk på balkongen, men finner ingen fine.
Kunne gjerne tenkt meg å se bilder av hvordan dere har gjort det også.
takk på forhånd !
ps, har jeg lagt inn tråden på riktig forum?
/ Dennis
Rett forum? En smakssak kanskje, et alternativ kunne jo være "Altan og uteplass" men får du ingen svar her kan jeg jo flytte det om noen dager. I området der jeg bor finnes det en del egne løsninger på rekkverk ved entrétrappen og lignende som man kunne ha også på en balkong. Når min arbeidsleder og jeg mangler inspirasjon pleier vi å legge en del spaserturer i vårt eget eller andre villaområder, før eller senere får man øye på noe som man kan bruke. Jeg er så gammel at jeg heller ser på virkeligheten enn googler etter bilder 
Ja, akkurat!
Jeg har sett på naboenes balkonger på avstand.. men ingenting som virkelig faller i smak.
Så vil jeg se hvordan konstruksjonen ser ut, og det kan bli litt vanskelig å banke på hos noen man ikke kjenner for å se på deres balkong.
Som du nevnte Google, så har jeg nettopp sjekket der, men det finnes ingenting der heller...
/ Dennis
Jeg har sett på naboenes balkonger på avstand.. men ingenting som virkelig faller i smak.
Så vil jeg se hvordan konstruksjonen ser ut, og det kan bli litt vanskelig å banke på hos noen man ikke kjenner for å se på deres balkong.
Som du nevnte Google, så har jeg nettopp sjekket der, men det finnes ingenting der heller...
/ Dennis
Klikk her for å svare