Krille-72 Krille-72 skrev:
Du ser ut til å ha funnet det meste selv. Litt rart at du har yttervegg i begge retninger?

At avløpet er innfelt i yttervegg må jeg innrømme at jeg ikke helt har kontroll på. Tror imidlertid at det er ok.

Hvis du skal bytte avløpet oppover senere, lurer jeg på hvordan det skal gjøres om du ferdigstiller baderommet først? Du burde sette en jetkobling oppe ved taket så du kommer til den ovenfra.

Får ikke en direkte følelse av at du har hatt et firma involvert i dette prosjektet som har autorisasjon fra Sikker Vann.

Så bør det tilføyes at det mest sannsynlig ikke er noen fare i det hele tatt å felle inn vannrørene slik det er gjort. Om man bare pusser og flislegger over rørene vil de ikke fryse om du har en normal kjellervegg og har varme på innvendig.

Men regler er regler. Vil man gjøre rett så får dere gjøre om. :cool:
Så dette nå. Ingen yttervegg som dette innfelt i. Innervegg av Siporex. Rør til overetasje er forgrenet lenger ned langs avløpsrøret, tror det synes på det store bildet. Har sikker vann-sertifisert firma VVS som har vist hva de vil ha, men som gjør røroppleggene. Hva avviker fra reglene? Alt er betong, hva kan gå i stykker? :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.