De ByggPutte henviser til er kanonbra..
Vi kjører med Apex-bits, men de er ganske kronglete å få tak i så jeg kjøpte en hel bunt når jeg først fant..

Velg et merke-bits bare, og sørg for at det er nedsvarvet..

AEG fikk jeg tak i og de var helt ok også. Som sammenligning holder et bygmax bits omtrent 200 skruer. Forbrukte 5 og så dro jeg de resterende 2000 med en AEG :)

Ok de jeg hadde var noen billig variant.

En av bitsene fungerte i det minste brukbart til de få gipsskruene jeg skrudde i, men det var først og fremst når jeg skulle skru inn treskruer (noen messingfargede som var billigere enn rustfrie) at bitsene ble slitt ned etter bare et par skruer! Tror dere at det fungerer om man kjøper bedre bits, eller avhenger det av maskinen også? Jeg har en bosch slagbormaskin (Clas Ohlson - Slagborrmaskin Bosch PSB 500 RE-Spotlight Slagborrmaskin handle bestill postordre) som jeg tenkte å skru inn skruene med.

Neste spørsmål: Hvor kan man tenke seg å få tak i proffbits i Göteborg?? Finnes det slikt på bygghusene, typ Hornbach, Beijer, Bauhaus? Eller må man finne noe annet?

• Liker
earonsson
  • Laddar…
En sånn boremaskin er ofte for sterk til å skru i gipsplater med. Det minste lille trykk på avtrekkeren så går skruen helt inn i treverket. Dessuten er den ganske klumpete for dette formålet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.