Hei!
Jeg holder på med å bygge ut en hytte noen kvadratmeter for å få plass til dusjkabinett. Det er en gammel "gang" som har murerte teglstein som gulv. Dette gulvet skal bygges ut litt, mitt spørsmål er om jeg kan hakke bort hele teglgulvet og legge opp et nytt gulv eller om jeg bare kan bygge opp en ramme fra teglgulvet.
Problemet som jeg ser det er at man ikke får gulvene i jevn høyde da. Noen som har noen forslag for å få gulvet jevnt og samtidig unngå å få fukt?
Jeg vil ikke støpe noe nytt siden jeg ikke er spesielt flink til å støpe. Det trengs heller ikke ekstrem nøyaktighet på byggingen siden jeg bare skal leie det ut noen få uker i året.
Håper dere forstår problemet mitt.
TAKK!