Hei!
Jeg har en balkong i betong som dessverre er i dårlig stand. Fukt har trengt gjennom balkongen og det har ført til at betongen på undersiden av balkongen har begynt å løsne noen steder. Der betongen har løsnet, vises rustne armeringsjern.
Spørsmålet er hvordan man går frem for å renovere balkongen?
Jeg har en balkong i betong som dessverre er i dårlig stand. Fukt har trengt gjennom balkongen og det har ført til at betongen på undersiden av balkongen har begynt å løsne noen steder. Der betongen har løsnet, vises rustne armeringsjern.
Spørsmålet er hvordan man går frem for å renovere balkongen?
Sto har et tiltaksprogram, ganske enkelt faktisk.
Høres veldig interessant ut! Men jeg forstår ikke. Hva er Sto og hvor finner man tiltaksprogrammet? [/quote]Svenne Banan skrev:
www.sto.se Prøv å ringe dem? Vet ikke om noen "forhandler" som selger produktene deres til kunde, uten arbeid så å si.
Der jeg bodde før hadde vi nøyaktig samme fenomen som du beskriver og da meislet man bort det som var løst og så bygde de en form og støpte nytt..
Bruket er nok ganske dyrt men skal være veldig bra... Resultatet ble strålende og etter 3 år sitter det fortsatt
Høres veldig interessant ut! Men jeg forstår ikke. Hva er Sto og hvor finner man tiltaksprogrammet? [/quote]gds4me skrev:
www.sto.se Prøv å ringe dem? Vet ikke om noen "forhandler" som selger deres produkter til kunde, uten arbeid så å si.
Der jeg bodde før hadde vi akkurat samme fenomen som du beskriver og da fjernet man det som var løst og deretter bygde de en form og støpte nytt..
Fugemassen er nok ganske dyr men skal være veldig bra... Resultatet ble strålende og etter 3 år sitter det fortsatt
Oi, det der Sto er altfor komplisert for meg. Virker rettet mot proffmarkedet. Jeg er bare en glad amatør som vil renovere min balkong med enkle, men pålitelige metoder. Vær så snill, finnes det ingen som kan gi en beskrivelse av fremgangsmåte og hvilke produkter man skal bruke.
Klikk her for å svare