Er det rommet "klærpleie" som skal bort? Interessant planløsning med frittstående toalett
Jeg antar at den også forsvinner, eller? Hva er det for veggmateriale i veggene som skal bort og de som blir igjen?
Tegn inn på planløsningen hvilke vegger du har tenkt å rive.
/Fredrik
Tegn inn på planløsningen hvilke vegger du har tenkt å rive.
/Fredrik
Nei, det er de to veggene mellom kjøkken og stue som skal ned. Jeg tror at minst én er bærende.F fb35523 skrev:
Dvs vaskerommet skal bort.
Mellom kjøkken og stue ligger vel det rommet som er merket "klädvård", eller??? Jeg antar at det er det du kaller vaskerom, men det kan jeg jo ikke vite med sikkerhet, eller hva? Om det er de to innerveggene lengst til høyre på tegningene som skal bort kommer det vel til å bli en nesten frittstående toalett igjen (rom merket "WC" med dør mot "Entré")?
Som sagt, marker på tegningen hva som skal bort og angi veggmateriale.
/Fredrik
Som sagt, marker på tegningen hva som skal bort og angi veggmateriale.
/Fredrik
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Troligvis er begge veggene bærende, men det er ikke mulig å avgjøre med nåværende grunnlag. Siden det er et enetasjes hus kan det også være slik at ingen vegg er bærende. Sektionsritning og teknisk beskrivelse gjør vurderingen enklere.
Disse bildene har jeg også.J justusandersson skrev:
På det ene bildet står det bærende vegg, denne delen er dog på en annen del av huset, men det er allikevel merket Bærende vegg. Da burde veggene mellom kjøkken og stue være merket bærende også hvis de er det?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Det er litt vanskelig å vurdere. Det enkleste er å anta at veggen som avgrenser stuen er bærende og handle deretter.
Klikk her for å svare