Hei
Har revet en del av en vegg laget av leca-blokk. Så nå har jeg en brutt overflate der veggen slutter. Har noen noen gode tips på hvordan en avslutning kan gjøres i dette tilfellet? Det er fra gulv til tak 3m. Veggen er 90mm tykk.
Kanskje sette en regel ytterst? Isåfall hvilken type? Hvordan/bør man feste den i leca-blokkene?
Takk for tips!
Martin
Har revet en del av en vegg laget av leca-blokk. Så nå har jeg en brutt overflate der veggen slutter. Har noen noen gode tips på hvordan en avslutning kan gjøres i dette tilfellet? Det er fra gulv til tak 3m. Veggen er 90mm tykk.
Kanskje sette en regel ytterst? Isåfall hvilken type? Hvordan/bør man feste den i leca-blokkene?
Takk for tips!
Martin
Hva er det for overflatebehandling på den veggen som du har åpnet? Ville nok selv pusset avslutningen og lagt inn stålkanter i hjørnene så det tåler litt skader.
Da ville i alle fall jeg gjøre slik at enten sage den ujevne kanten jevn og pusse, eller mure opp den jevn først og deretter pusse. Den ujevne kanten må nesten uansett gjøres penere for setter man foringer så ser det nok litt rart ut med 15 cm brede lister ut med veggen for å skjule den ujevne delen.
Klikk her for å svare