14.457 lest ·
49 svar
14k lest
49 svar
Avkappede underrammer takstoler, skjult feil?
Jo, men de burde også beskytte selgeren, særlig ettersom meglerne pleier å fremheve dem som en beskyttelse for kjøperen i forbindelse med hussalg, men i praksis virker de sjelden eller aldri å fungere slik. Det hadde kanskje vært bra med en kjøperforsikring som kunne kjøpes i forbindelse med kjøperbesiktning, som skulle dekke kostnader for å gå mot selgeren og Anticimex juridisk og kanskje gi en utvidet beskyttelse for mangler i kjøperbesiktningen.useless skrev:
Samtidig må man jo ikke glemme hva forsikringsselskap egentlig selger, en følelse av trygghet mot at man betaler en faktura. At kunden senere faktisk vil ha ut penger fra forsikringen er jo krasst bare noe uheldig fra forsikringsselskapets perspektiv, en kostnad. En forsikring som oppmuntrer kundene til kostbare og improduktive juridiske konflikter finnes det således ingen forretning i.F FGLIN skrev:Jo, men de burde også beskytte selgeren, i særdeleshet ettersom meglerne ofte fremhever dem som en beskyttelse for kjøperen i forbindelse med huskjøp, men i praksis ser det sjelden eller aldri ut til å fungere slik. Det kunne kanskje vært bra med en kjøperforsikring som kunne kjøpes i forbindelse med kjøperbesiktigelse, som skulle dekke kostnader for å gå på selgeren og Anticimex juridisk og kanskje gi en utvidet beskyttelse for mangler i kjøperbesiktigelsen.
For trådskaperen er det en skjult feil innebygd i stommen, og det er bare å reklamere som et skjult feil.
Antiximex har jeg null tillit til fra mine egne erfaringer, men jeg har fått erstatning av dem for skjulte feil. Vær forberedt på at de ikke vil bidra til å løse saken, de vil bare få deg til å gi opp din reklamasjon.
Antiximex har jeg null tillit til fra mine egne erfaringer, men jeg har fått erstatning av dem for skjulte feil. Vær forberedt på at de ikke vil bidra til å løse saken, de vil bare få deg til å gi opp din reklamasjon.
@r3jonwah85
Det er ikke nødvendig å ødelegge taket under gulvet for å støtte bjelkene. Jeg la også merke til at det er metallvinkler med etiketter på dem. Dette og andre materialer synlige på bildene dine kan antyde at ombyggingen var senere enn året 80. Noen ganger har etiketter, materialer serienumre, produksjonsår ...R r3jonwah85 skrev:
Jeg tror i det minste et hull må lages for å komme til bjelkene, det er et semi-svevende nytt inner-tak under som er fra 2007 eller 2008 da de renoverte kjøkkenet, entreprenører la da til et nytt inner-tak i etasjen under, og dessverre er hele denne strukturen festet til den gamle med de nåværende skjeve nivåene, og det er derfor sprekken mellom vegg og tak viste seg når man la last på den andre siden av bjelken (fungerer som en spak).S sturnus skrev:@r3jonwah85
Det er ikke nødvendig å ødelegge taket under gulvet for å støtte bjelkene. Jeg la også merke til metallvinklene med etiketter på dem. Dette og andre materialer som er synlige på bildene dine kan tyde på at ombyggingen var senere enn år 80. Noen ganger har etiketter, materialer serienumre, produksjonsår...
Klikk her for å svare