Hei! Bygger et lager som står på trebjelkelag. Har lagt trossbunnsboard i bunnen og skal imorgen legge i isolering. Det jeg lurer på er plasten jeg skal legge oppå isoleringen før jeg skrur fast sponplatene som skal være det øverste laget.
Jeg har igjen en god del armert kondensplast som skulle blitt brukt til takunderlaget, så jeg vil selvfølgelig at det skal komme til nytte. Fungerer det å legge i gulvet istedenfor byggfolie?
Jeg har igjen en god del armert kondensplast som skulle blitt brukt til takunderlaget, så jeg vil selvfølgelig at det skal komme til nytte. Fungerer det å legge i gulvet istedenfor byggfolie?
Medlem
· Västmanland
· 194 innlegg
Klikk her for å svare

