Hei! Bygger et lager som står på trebjelkelag. Har lagt trossbunnsboard i bunnen og skal imorgen legge i isolering. Det jeg lurer på er plasten jeg skal legge oppå isoleringen før jeg skrur fast sponplatene som skal være det øverste laget.

Jeg har igjen en god del armert kondensplast som skulle blitt brukt til takunderlaget, så jeg vil selvfølgelig at det skal komme til nytte. Fungerer det å legge i gulvet istedenfor byggfolie?
 
I en trebjelkelag brukes ikke plast.
 
  • Liker
Anonymiserad 405730 og 2 andre
  • Laddar…
A August Eriksson skrev:
[lenke]
Obs ! I uoppvarmede eller tidvis oppvarmede lokaler f.eks. sommerhytter erstattes dampsperren med et vindtett lag inn mot rommet
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.