1. Har satt opp vinduskarmer med allplugg, men de begynner å gi etter og har gjort at karmen henger 3-4 mm, noe som ser sjuskete ut. Har noen et tips om hvordan jeg får bort greiene uten inngrep på gips og tapet slik at jeg kan sette inn bedre plugg?
2. Hva setter man helst opp blomsterkarmens sokler med for plugg? Soklen er jo i seg selv mellom 20-50 mm dyp der skruen skal inn.
Disse har jeg i dag. Anbefales ikke.
2. Hva setter man helst opp blomsterkarmens sokler med for plugg? Soklen er jo i seg selv mellom 20-50 mm dyp der skruen skal inn.
Disse har jeg i dag. Anbefales ikke.
Ta et stemjern og skjær av halsen. Trykk deretter inn plyggen i veggen.
Prøv med ekspansjonsplugger i metall, finnes på mange steder. Velg ekspansjonspluggstørrelse etter belastning. Jeg pleier å bruke 12mm for tunge laster. Disse finnes dessuten i to varianter for enkle og doble plater.
Prøv med ekspansjonsplugger i metall, finnes på mange steder. Velg ekspansjonspluggstørrelse etter belastning. Jeg pleier å bruke 12mm for tunge laster. Disse finnes dessuten i to varianter for enkle og doble plater.
Har tenkt likt og pleier å gjøre så men veggen er fylt med en slags skum som er typ isopor i følelsen så det går ikke butte inn den og bort den gjetter jegmagnu skrev:
Bare å banke til så flytter nok skummet seg. Sett opp den med metallekspander, plastplugg er dritt. Unngå alltid ting som blir døpt til universal* eller All*, det betyr bare at den ikke er spesielt bra eller dårlig noe sted...
Klikk her for å svare