Jeg er ytterst tvilende til at dette er et akseptabelt arbeid av snekkeren. Det vil bli veldig mye merarbeid for maleren.

Dette er noen eksempler på hvordan det ser ut. Jeg har allerede løftet det til arbeidslederen.

Til saken hører at jeg mente vi skulle montere et ferdig tak type Huntonit, men arbeidslederen insisterte på at gipsplater blir mye bedre.

Et tak med dårlig monterte gipsskiver, viser noen synlige feil med ujevnheter og hull etter installasjon, krever ekstra arbeid for å fikse. Gipsplater montert i tak med synlige skruer og uferdige skjøter, som viser et ujevnt og halvferdig arbeid. Tak med gipspanel med synlige skruehull og en utstikkende ledning, viser ufaglært håndverk. Uferdig gipstak med synlige skruer og dårlig montering, som krever ekstra arbeid for maleren. En dårlig bygningssnekkerjobb ifølge innsenderen. Uferdig takinstallasjon med gipsplater og rør som trenger ekstra arbeid for maleren. Tydelig misnøye med håndverkerens arbeid. Gipsplater med synlige skjøter og skruer montert på vegg og tak. Ujevnt monterte gipsplater med synlige skruer og hull, viser potensielle utfordringer for malerarbeid og etterbehandling. Bygge med gipsplater i tak, med ujevn kant og en synlig stikkontaktboks med ledninger.

Det så ikke noe særlig ut. Har snekkeren ikke forstått at gipsplank ikke skal skjøtesparkles?

Ta dette opp med firmaet, sånn kan man jo ikke forlate en jobb. Mange skruer, for dypt trukket skruer, sprekker i platene.

Jeg har løftet det med arbeidslederen som sier at "det fikser maleren" ikke akseptabelt etter min mening.

Vi skal altså beholde V-skjøtene

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.