84.276 lest ·
95 svar
84k lest
95 svar
Advarsel for Byggmax skrue!
Tja, hvis du tror at jeg har funnet på alt sammen og anstrengt meg for å fuske til et bilde, så får du vel tro det.T tompajo skrev:
Men jeg må jo si, at jeg lurer på hvorfor du tror at jeg ville holde på slik!?
viss skruv er skit
alt at jeg har for sterk s.dragare
kjøpte tralleskruv rustfri A2 4.8x75
vridde den ikke av skruen så gikk torx i stykker...selv med ny bits
ikke mange som holdt der
og skulle man av noen anl skruve ut det så ble det å bryte bort
passe glad med tigersag eller krafsejern da
alt at jeg har for sterk s.dragare
kjøpte tralleskruv rustfri A2 4.8x75
vridde den ikke av skruen så gikk torx i stykker...selv med ny bits
ikke mange som holdt der
og skulle man av noen anl skruve ut det så ble det å bryte bort
passe glad med tigersag eller krafsejern da
Ja, det ser utvilsomt slik ut. Du har ikke mye valg annet enn å bytte skrue, dessverre.S Snickerick skrev:Man kan si at problemet er at avstanden fra skruehodet til der gjengen slutter (eller begynner, avhengig av hvordan man ser det) er for lang, mer enn 9mm + platetykkelsen. Så hele den gjengete delen går gjennom metallprofilen før platen er trukket fast mot profilen. Det blir en glipe, skruen bare går rundt, og platen sitter ikke fast.
Beklager at du føler deg krenket, men om du tar et steg tilbake så innser du kanskje at Byggmax ikke har den komplette systemløsningen for deg og dine behov.S Snickerick skrev:
Den hjemmeleksen kunne du selvsagt gjort før du dro og handlet.
At de ikke har løsningen jeg søkte fremgår av innleggene mine i tråden... Likeledes at de hevder å ha det. Å finne ut at den ikke funker er ingen "hjemmelekse" man kan gjøre før man har prøvd tingene.S Slarvpellen skrev:
Jeg konstaterer bare at du rett og slett ikke vil verken lese tråden eller sjekke fakta på Byggmax sin hjemmeside. Det minste du burde gjøre før du forteller hva andre burde.
Skruen tok de tilbake i butikken. Han brydde seg ikke det grann om at den ikke fungerte. Det var hovedkontoret, som jeg informerte via Epost som svarte goddag mann økseskaft. De har virkelig null peiling på produktene sine.henke_benke skrev:
Byggmax i butikk pleier å fungere bra men deres kundeservice er virkelig elendig og bryr seg null.S Snickerick skrev:
Å kjøpe online på byggmax og noe ikke fungerer som det skal er kjedelig mildt sagt.
Det er så ille at om jeg nevner kundeservice i den butikken jeg handler fra så beklager de seg direkte uten at jeg har nevnt hva det gjelder.
Ja, jeg har påpekt store feil via webens kundeservice når det gjaldt produktspecen for en maling. Det var for et år siden kanskje. (Typisk "copy-paste syndromet" fra en helt annen type mal). De svarte ikke engang. 
Problemet er at man ikke får kontakt med noen som vet noe i slike sammenhenger, men oftest en lavtlønnet hjelpearbeider som fronter kunde.
Problemet er at man ikke får kontakt med noen som vet noe i slike sammenhenger, men oftest en lavtlønnet hjelpearbeider som fronter kunde.
Jo det kan man vel si. Handler i prinsippet aldri på byggmax. Denne gangen kun fordi de var den eneste som hadde platen på lager, og beijerbygg tok som vanlig flere uker på seg for å få frem et tilbud med fornuftig pris. Men skruene fikk de som sagt tilbake. Handlet på Beijer i stedet.henke_benke skrev:
Tja, gjør man ikke leksa si så havner man i den situasjonen du havnet litt titt og ofte i livet. Det er ikke bare uflaks at det skjer deg hele tidenS Snickerick skrev:At de ikke har løsningen jeg lette etter fremgår av mine innlegg i tråden... Likeledes at de påstår å ha den. Å finne ut at den ikke fungerer er ikke en "lekse" man kan gjøre før man har prøvd tingene.
Jeg konstaterer bare at du rett og slett ikke vil verken lese tråden eller sjekke fakta på Byggmax sin hjemmeside. Det minste du burde gjøre før du forteller hva andre burde.
Det var en interessant tolkning av det jeg skrev.S Snickerick skrev:
Det jeg skriver er at bildet ikke gir nok informasjon til at man skal kunne avgjøre om det du skriver stemmer. Slik bildet er tatt ser det ut som gjengene sitter som de skal, og om du vil påvise noe annet er det kanskje bra om bildet viser nettopp det.
Så kan jeg synes at din sensationsoverskrift der det ser ut som du dømmer ut hele Byggmax skruvsortiment på grunn av at de har hatt EN feilaktig skrue er litt vel i overkant.