M
Monoanalog
2
Poäng
1
Inlägg
4 år
Medlem i
0
Startade trådar
21 mar 2022
Blev medlem
1 timme
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Spanade in flödet
-
MMonoanalog svarade i tråden Tätmassa för elinstallationer.Brukar använda Unigum när jag tätar runt fq och liknande i rör. Tycker det funkar bra. Härdar aldrig och är relativt enkelt att ta bort...
-
MKöpte en abb-dosa med snäpplock. Locket lossnar efter ett tag. Hur kan dom sälja något sådant. Nån som varit med om samma? Blir nog att...
Allmän info
- Kön
- Man