4
Poäng
3
Inlägg
2 år
Medlem i
1
Startade trådar
17 mar 2024
Blev medlem
23 maj
Senast aktiv

Aktivitet

  • Senast online
  • F
    Fuad Babayev svarade i tråden Fjärvärme.
    det ä innebär att min tryck just har sjunkit ner till 1 bar.Räknas den helt OK?
  • F
    Fuad Babayev svarade i tråden Fjärvärme.
    synliga läckage ser jag inte, men jag tänkte också kanske set är dags att byta expasionkärlet
  • F
    Fuad Babayev skapade tråden Fjärvärme i forumet Fjärrvärme & Gas.
    Hej , behöver lite hjälp att förstå hur jag ska tänka med min vattenburen golv fjärrvärmesystemet. Jag fyllde på trycket i systemet i...

Allmän info

Kön
Man
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.