A
Asbestnojan
3
Poäng
2
Inlägg
4 timmar
Medlem i
1
Startade trådar
25 jun 2026
Blev medlem
3 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
AAsbestnojan svarade i tråden Borrade i eternit.Tack, kändes skönt att läsa!
-
ASnickare som fickat lite på fasaden nu, har borrat i betongplintar klädda i eternit, som står som grund på huset. Kanske totalt 10...