2 603
Poäng
1 832
Inlägg
17 år
Medlem i
173
Startade trådar
21 jul 2009
Blev medlem
9 dagar
Senast aktiv

Aktivitet

  • Senast online
  • J
    j-o75 svarade i tråden 220AC automower går snett in i stationen.
    Fel på antennen, så det fick bli en ny har har för mig! Nu minns jag inte exakt men du kan trycka in någon kod och se hur den hittat...
  • J
    j-o75 svarade i tråden Vedklipp, funkar det?.
    det finns ingen klipp med automatisk frammatning också? Man skulle ju bara behöva en kolv till egentligen.

Bilder

Visa mer
20250815_231033.jpg
20250801_125746.jpg
20250801_125737.jpg
20230715_162634.jpg
20220206_205805.jpg
Screenshot_20210730-223215_Chrome.jpg
Skärmklipp.PNG
20210524_164931.jpg
j-o75 har laddat upp 74 bilder.

Allmän info

Från
JKPG
Kön
Man
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.