Hej, jag vill byta mitt användarnamn, dvs Ödman, till något annat. Hur gör jag?
Vilken mod är det, har du mailadressen? Har skickat ett mail till en mod men inte fått svar, kanske inte var rätt person. Kommer inte ihåg namnet nu.
Hejsan,
Du kan tex göra så att du rapporterar ditt eget inlägg, eller maila support@byggahus.se (men rapportera helst) och be om att få ett nytt namn. Ange vilket namn.
Mvh
Stefan, moderator
Du kan tex göra så att du rapporterar ditt eget inlägg, eller maila support@byggahus.se (men rapportera helst) och be om att få ett nytt namn. Ange vilket namn.
Mvh
Stefan, moderator
Tack för hjälpen, men jag förstår inte hur man gör för att rapportera sitt eget inlägg, men det går ju tydligen att skicka ett mail också, så jag gör väl det. Även tack till övriga som svarat 
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Fixat! Men det önskvärda var upptaget så jag ändrade till LAnsgar. Hör av dig om du vill ändra till något annat.
konstigt att det inte finns möjlighet att själv kunna ändra sitt nick via profilinställningarna, det går ju att låsa så att man inte kan byta nick stup i ett - finns ju andra forum som har så.. av någon anledning fick jag mitt namn trots att jag hade valt ett annat.. :S blev väll nåt vejsing med att den connectade med FB. VILL ÄNDRA!
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Fixat!
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Fixat!