55 462 lukukertaa ·
133 vastausta
55k lukukertaa
133 vastausta
Vinoruuvata
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/28/Spikning.jpg
mutta ruuvin kanssa sitten, joskus voi tarvita jonkun lisää. vain niin, että sääntö ei kierry
mutta ruuvin kanssa sitten, joskus voi tarvita jonkun lisää. vain niin, että sääntö ei kierry
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
sanoisin, että riittää, kun koolingit pysyvät juuri ja juuri yhdessä, kun nostat ne, joten 50 mm pitkä terassiruuvi kummassakin päässä riittää helposti.Studion sanoi:Jos haluan ruuvata vinoon 45x95-koolinkien kanssa, kuinka monta ruuvia minun pitäisi käyttää per koolinki ja kuinka pitkiä niiden pitäisi olla? Oletetaan, että vinoon ruuvaus on ainoa mahdollisuus ja elämäni riippuu siitä, että saan selville vastauksen. Ei ole muita vaihtoehtoja ja kaikki naulatkin ovat loppu. Kiitos etukäteen.
ja jos ruuvitkin loppuvat, teippi voi toimia
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Hyvä aloitus rakennustalossa ei edes 100 viestiä ja jo riidoissa foorumijumalan kanssa, nopeaa toimintaa! Tai riidoissa on väärä sana, olet ennemminkin näpäyttänyt häntä! Okei, jos se on kuin joissain ketjuissa, joissa ihmiset jatkavat tiettyjen asioiden jankkaamista, joihin on sanottu kiitos mutta ei kiitos. Kuitenkin täällä se oli vain pieni vinkki, jonka voit oikeutetusti ohittaa, mutta tapa, jolla teet sen, ei varmaan auta sinua suoraan!Studion sanoi:Jos haluan ruuvata skråruuvilla 45x95-parruja, kuinka monta ruuvia minun tulisi käyttää per parru ja kuinka pitkiä niiden tulisi olla? Kuvittele, että skråruuvaus on ainoa mahdollinen vaihtoehto ja elämäni riippuu siitä, että saan tietää vastauksen. Muita vaihtoehtoja ei ole, ja kaikki naulat ovat lisäksi loppu. Kiitos etukäteen.
Joo, nyt olen todella mokannut.Kromo sanoi:Hyvä aloitus rakennustalolle, ei vielä edes 100 viestiä ja jo eri mieltä foorumijumalan kanssa, se on nopeasti tehty! Tai eri mieltä on väärä sana, olet pikemmin tiuskaissut hänelle! Okei, jos se on kuten joissakin ketjuissa, ihmiset jatkavat jankkaamista tietyistä asioista, joihin on jo sanottu kiitos, mutta ei kiitos. Kuitenkin tässä oli oikeastaan vain pieni vinkki, jonka voit dissata, mutta tapa, jolla teet sen, ei varmaankaan auta sinua suoraan!
joten et haluaisi vinkkejä halvemmasta ja paremmasta vaihtoehdosta?Gurkan_1963 sanoi:
Ha-ha
Joo, se on todella ärsyttävää kun esittää yksinkertaisen konkreettisen kysymyksen ja sitten ihmiset alkavat kyseenalaistaa ja antaa paljon muita ehdotuksia sen sijaan, eikä kukaan v-tt-su vastaa kysymykseen, jonka on esittänyt.
Mutta se on myös melko kiittämätöntä sitten tiuskia niille, jotka kuitenkin ottavat aikaa yrittääkseen auttaa omalla, vaikkakin hieman vaikealla, tavallaan. Ignoroi heitä sen sijaan on minun ehdotukseni ja keskity kysymykseen, esitä se uudelleen jos tarvitaan.
Niin tein toisella foorumilla kun esitin siellä kysymyksen. Siellä oli joku foorumijumala, joka oli epätavallisen itsepäinen näennäisesti epäolennaisten kysymysten kanssa ja tuli erittäin vihainen kun en ollenkaan vastannut hänelle hänen kysymyksiinsä. Joten kun hän lopulta muuttui epäystävälliseksi minua kohtaan koska en välittänyt hänen kysymyksistään, pyysin häntä antamaan mahdollisia neuvoja, jos hänellä oli niitä, ja lopettamaan epäystävällisen asenteensa. Sitten tuli täysi rähinä. Sillä foorumilla olit ilmeisesti velvollinen ensin vastaamaan kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin, joita kaikilla muilla oli oman kysymyksen ympärillä, ja jos et tehnyt niin, olit hullu. Ne, jotka kuitenkin itse jättivät vastaamatta alkuperäiseen kysymykseen, eivät jostain syystä olleet hulluja. Kun ihmiset vaativat, että kysymyksen esittäjänä täytyy vastata "off-topic" kysymyksiin ihmisiltä, jotka eivät ole edes tehneet pienintäkään yritystä vastata alkuperäiseen kysymykseen, silloin on menty liian pitkälle. En kuitenkaan ole koskaan nähnyt täällä byggahus:ssa olevan niin huonoa, onneksi ei
Joten kyllä, ymmärrän täysin kysyjän turhautumisen. Ainoa neuvoni on, älä vastaa, ignoraa, esitä mahdollisesti alkuperäinen kysymys uudelleen.
En ole enää jäsen siinä toisessa foorumissa.
Joo, se on todella ärsyttävää kun esittää yksinkertaisen konkreettisen kysymyksen ja sitten ihmiset alkavat kyseenalaistaa ja antaa paljon muita ehdotuksia sen sijaan, eikä kukaan v-tt-su vastaa kysymykseen, jonka on esittänyt.
Mutta se on myös melko kiittämätöntä sitten tiuskia niille, jotka kuitenkin ottavat aikaa yrittääkseen auttaa omalla, vaikkakin hieman vaikealla, tavallaan. Ignoroi heitä sen sijaan on minun ehdotukseni ja keskity kysymykseen, esitä se uudelleen jos tarvitaan.
Niin tein toisella foorumilla kun esitin siellä kysymyksen. Siellä oli joku foorumijumala, joka oli epätavallisen itsepäinen näennäisesti epäolennaisten kysymysten kanssa ja tuli erittäin vihainen kun en ollenkaan vastannut hänelle hänen kysymyksiinsä. Joten kun hän lopulta muuttui epäystävälliseksi minua kohtaan koska en välittänyt hänen kysymyksistään, pyysin häntä antamaan mahdollisia neuvoja, jos hänellä oli niitä, ja lopettamaan epäystävällisen asenteensa. Sitten tuli täysi rähinä. Sillä foorumilla olit ilmeisesti velvollinen ensin vastaamaan kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin, joita kaikilla muilla oli oman kysymyksen ympärillä, ja jos et tehnyt niin, olit hullu. Ne, jotka kuitenkin itse jättivät vastaamatta alkuperäiseen kysymykseen, eivät jostain syystä olleet hulluja. Kun ihmiset vaativat, että kysymyksen esittäjänä täytyy vastata "off-topic" kysymyksiin ihmisiltä, jotka eivät ole edes tehneet pienintäkään yritystä vastata alkuperäiseen kysymykseen, silloin on menty liian pitkälle. En kuitenkaan ole koskaan nähnyt täällä byggahus:ssa olevan niin huonoa, onneksi ei
Joten kyllä, ymmärrän täysin kysyjän turhautumisen. Ainoa neuvoni on, älä vastaa, ignoraa, esitä mahdollisesti alkuperäinen kysymys uudelleen.
En ole enää jäsen siinä toisessa foorumissa.