Studion sanoi:
Kiitos konkreettisesta vastauksesta.
Eli ruuvi kummaltakin puolelta, vai mitä risteys tarkoittaa? Ruuvataanko keskelle vai säännön reunaan?
1 ruuvi jokaiselta puolelta pystysääntöä sylliä ja hammarbändiä vasten. Siirrä hieman keskeltä niin, ettei ruuvi törmää.
 
  • Tykkään
Enter Sandman
  • Laddar…
Studion sanoi:
Jos haluan ruuvata vinoon 45x95-koolinkien kanssa, kuinka monta ruuvia minun pitäisi käyttää per koolinki ja kuinka pitkiä niiden pitäisi olla? Oletetaan, että vinoon ruuvaus on ainoa mahdollisuus ja elämäni riippuu siitä, että saan selville vastauksen. Ei ole muita vaihtoehtoja ja kaikki naulatkin ovat loppu. Kiitos etukäteen.
sanoisin, että riittää, kun koolingit pysyvät juuri ja juuri yhdessä, kun nostat ne, joten 50 mm pitkä terassiruuvi kummassakin päässä riittää helposti.

ja jos ruuvitkin loppuvat, teippi voi toimia ;)
 
Viimeksi muokattu:
S
xyle sanoi:
Miksi sinun täytyy ruuvata viistosti? onhan se niin paljon parempi ruuvata läpi kynnyksen/arviointin, jos se kuitenkin makaa alhaalla
anna nyt miehelle lupa ruuvata kuten hän haluaa. hän on varmasti ajatellut asiaa jollain tavalla
 
  • Tykkään
vincentt ja 1 muu
  • Laddar…
SBH sanoi:
[linkki]
mutta ruuvilla sitten, joskus voi tarvita jonkun lisää. vain niin, että sääntö ei käänny
Juuri niin tarkoitin
 
  • Tykkään
1
  • Laddar…
Studion sanoi:
Jos haluan ruuvata skråruuvilla 45x95-parruja, kuinka monta ruuvia minun tulisi käyttää per parru ja kuinka pitkiä niiden tulisi olla? Kuvittele, että skråruuvaus on ainoa mahdollinen vaihtoehto ja elämäni riippuu siitä, että saan tietää vastauksen. Muita vaihtoehtoja ei ole, ja kaikki naulat ovat lisäksi loppu. Kiitos etukäteen.
Hyvä aloitus rakennustalossa ei edes 100 viestiä ja jo riidoissa foorumijumalan kanssa, nopeaa toimintaa! Tai riidoissa on väärä sana, olet ennemminkin näpäyttänyt häntä! Okei, jos se on kuin joissain ketjuissa, joissa ihmiset jatkavat tiettyjen asioiden jankkaamista, joihin on sanottu kiitos mutta ei kiitos. Kuitenkin täällä se oli vain pieni vinkki, jonka voit oikeutetusti ohittaa, mutta tapa, jolla teet sen, ei varmaan auta sinua suoraan!
 
  • Tykkään
jeppeknaster
  • Laddar…
Minimum kaksi ruuvia.
Ei ole suurta merkitystä, mistä suunnasta.
Tärkeämpää, että ne ovat sääntöjen reunoilla niin, että se ei kierry.
 
S
minusta on hauskaa, että studio on päättänyt tehdä tietyllä tavalla. silloin se tehdään sillä tavalla.
 
  • Tykkään
Alko
  • Laddar…
En voinut olla kysymättä. Ero, jos tekee sen seisten, silloinhan ei ole vaihtoehtoja! Mutta jos tekee sen maassa, on enemmän vaihtoehtoja, miksi valita huonompi? mutta me kaikki olemme erilaisia :)
 
S
xyle sanoi:
En voinut olla kysymättä. Ero on, jos tekee seisten, silloinhan ei ole vaihtoehtoja! Mutta jos tekee sen maassa, onhan siinä enemmän vaihtoehtoja, miksi valita huonompi? mutta jokainen on erilainen:)
onhan niitä, jotka asentavat kulmilla myös
 
Kromo sanoi:
Hyvä aloitus rakennustalolle, ei vielä edes 100 viestiä ja jo eri mieltä foorumijumalan kanssa, se on nopeasti tehty! Tai eri mieltä on väärä sana, olet pikemmin tiuskaissut hänelle! Okei, jos se on kuten joissakin ketjuissa, ihmiset jatkavat jankkaamista tietyistä asioista, joihin on jo sanottu kiitos, mutta ei kiitos. Kuitenkin tässä oli oikeastaan vain pieni vinkki, jonka voit dissata, mutta tapa, jolla teet sen, ei varmaankaan auta sinua suoraan!
Joo, nyt olen todella mokannut.
 
  • Tykkään
Sister ray
  • Laddar…
S
Studion sanoi:
Ja, nu har jag verkligen gjort bort mig.
ei. olet vain pitänyt puoliasi. osta vain ruuveja ja regelit nyt.
onnea matkaan
 
  • Tykkään
Håkan Peleback ja 1 muu
  • Laddar…
Studion sanoi:
Ja, nyt olen todella mokannut.
Virvoittava ketju tämä. Todella. Gud allena tai forumgud itse olen ateisti. TS on ollut melko selkeä alusta asti. Joten saan sanoa kuten sanon päätöksentekijöille yleensä, kun he epäröivät. "Vastaa kysymykseen sen sijaan."
 
  • Tykkään
Totem
  • Laddar…
S
Gurkan_1963 sanoi:
Virvoittava ketju tämä. Todellakin. Gud allena tai forumgud itse olen ateisti. TS on ollut melko selvä alusta asti. Joten voin sanoa kuten sanon päättäjille yleensä, kun he kiertävät kysymystä. "Vastaa kysymykseen sen sijaan".
joten et haluaisi vinkkejä halvemmasta ja paremmasta vaihtoehdosta?
 
  • Tykkään
Velinga2002
  • Laddar…
Ha-ha

Joo, se on todella ärsyttävää kun esittää yksinkertaisen konkreettisen kysymyksen ja sitten ihmiset alkavat kyseenalaistaa ja antaa paljon muita ehdotuksia sen sijaan, eikä kukaan v-tt-su vastaa kysymykseen, jonka on esittänyt.

Mutta se on myös melko kiittämätöntä sitten tiuskia niille, jotka kuitenkin ottavat aikaa yrittääkseen auttaa omalla, vaikkakin hieman vaikealla, tavallaan. Ignoroi heitä sen sijaan on minun ehdotukseni ja keskity kysymykseen, esitä se uudelleen jos tarvitaan.

Niin tein toisella foorumilla kun esitin siellä kysymyksen. Siellä oli joku foorumijumala, joka oli epätavallisen itsepäinen näennäisesti epäolennaisten kysymysten kanssa ja tuli erittäin vihainen kun en ollenkaan vastannut hänelle hänen kysymyksiinsä. Joten kun hän lopulta muuttui epäystävälliseksi minua kohtaan koska en välittänyt hänen kysymyksistään, pyysin häntä antamaan mahdollisia neuvoja, jos hänellä oli niitä, ja lopettamaan epäystävällisen asenteensa. Sitten tuli täysi rähinä. Sillä foorumilla olit ilmeisesti velvollinen ensin vastaamaan kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin, joita kaikilla muilla oli oman kysymyksen ympärillä, ja jos et tehnyt niin, olit hullu. Ne, jotka kuitenkin itse jättivät vastaamatta alkuperäiseen kysymykseen, eivät jostain syystä olleet hulluja. Kun ihmiset vaativat, että kysymyksen esittäjänä täytyy vastata "off-topic" kysymyksiin ihmisiltä, jotka eivät ole edes tehneet pienintäkään yritystä vastata alkuperäiseen kysymykseen, silloin on menty liian pitkälle. En kuitenkaan ole koskaan nähnyt täällä byggahus:ssa olevan niin huonoa, onneksi ei :)

Joten kyllä, ymmärrän täysin kysyjän turhautumisen. Ainoa neuvoni on, älä vastaa, ignoraa, esitä mahdollisesti alkuperäinen kysymys uudelleen. ;)

En ole enää jäsen siinä toisessa foorumissa.
 
  • Tykkään
quattro1 ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.