S
KnockOnWood sanoi:
Kieltäydyn luovuttamasta, aivan kuten sinä! Paremmissa piireissä tätä kutsutaan perseveraatioksi tai ixofreniaksi.

Ei ennen kuin seison Helmivärien edessä joka tapauksessa :)
preserveration on kai silloin, kun ei voi lakata toistamasta asioita?
 
S
SBH sanoi:
preserveration on kai silloin, kun ei voi lopettaa asioiden toistamista?
ei, olin väärässä
ajattelin perseveratio
 
SBH sanoi:
då får du läsa det har ts skrivit redan varför det ska skruvas så
Joo, niin tekeekin. Minun täytyy pyytää anteeksi, että unohdin sen (TS haluaa voida siirtää seinät teille muille, jotka olette uteliaita.
 
  • Tykkään
1
  • Laddar…
Arvostan osallistumista ilmeiseltä tuntuvaan kysymykseen. Ihanaa, että hilpeä tunnelma lopulta ilmeni!
Over and ut!
 
  • Tykkään
KnockOnWood
  • Laddar…
S
Studion sanoi:
Arvostan liittymistä itsestään selväksi koettuun kysymykseen. Ihanaa, että iloinen tunnelma ilmeni lopulta!
Over and ut!
kohta olemme kymmenellä sivulla, vaikka paljon onkin täytettä eikä mitään skråskruvning :-).
 
Nyfniken sanoi:
Joo, se tekee sen. Anteeksi, että missasin sen (TS haluaa pystyä siirtämään seinät teille muille jotka olette nyfnikuja.
).

Halusin vain täydentää ketjua ja lopettaa sulkusi. Nyt voimmeko lopettaa?
 
Voit liimata ne..
 
laufera sanoi:
Du kan ju limma de..
Se on hyvä. Älä luovuta. Anna TS:lle lisää neuvoja, jotka hän voi vihaisesti hylätä.

(Ja studio on varmaan valmis jo kauan sitten. Olisi ollut hauska tietää, miten kävi.)
 
Paras tapa on ehkä ensin vastata kysymykseen ja sen jälkeen antaa "oletko ajatellut että" samassa viestissä.
Jos kaikki eivät ole tyytyväisiä, voi katsoa sitä internet-ilmiönä ja vain lopettaa ketjun seuraamisen...
 
andersmc sanoi:
...

(Vaikka studio onkin varmaan ollut valmis jo jonkin aikaa. Olisi ollut hauskaa tietää, miten meni.)
Nyt haluamme nähdä muutamia kuvia valmiista studiosta!

Koko juttu tuntuu muuten niin keskeneräiseltä :confused:
 
Haluan tietää kuinka monta kertaa seinät on siirretty sen jälkeen kun ne rakennettiin.
 
  • Tykkään
Alko ja 1 muu
  • Laddar…
Joo, se on hyvä, jatka TS:n pilkkaamista niin hän varmasti laittaa esille paljon hienoja kuvia...
 
thomasx sanoi:
Do not correct a fool, or he will hate you. Correct a wise man, and he will appreciate you.
.. och vilken av dem siktade du på nu?
 
elpaco sanoi:
.. ja mihin niistä tähtäsit nyt?
Tiedän, että useat niistä, joihin tähtäsin, arvostavat minua, loput ovat kuin vettä minulle ;)
 
  • Tykkään
elpaco
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.