Moi!

Aion kiinnittää yhteen joukon seiniä 45x95-koola. Kuinka monta ruuvia tarvitsen per koolaus ja kuinka pitkiä? Riittääkö viistoon ruuvaaminen vai pitäisikö minun täydentää esimerkiksi ruuvaamalla hammarbandin tai syllin läpi koolauksiin? Seiniä rakennetaan lattialla ja ne nostetaan valmiiksi, sitten päälle laitetaan kolme kerrosta kipsiä.
 
S
naulata tulee halvemmaksi.
voi myös käyttää pohja- ja yläkiskoja metallista, silloin ruuvaat suoraan
 
Kolme kerrosta gipsiä, miksi?
 
Kiitos mutta aion ruuvata ja kaiken pitää olla puurimoja. Vastaa mielelläni kysymyksiini sen sijaan.
 
huggan sanoi:
Kolme kerrosta kipsiä, miksi?
Äänieristys.
 
S
sen miksi kallistaa ruuvia, kun ne makaavat? vain laittaa ruuvi suoraan ylös ja alas
 
  • Tykkään
Alko ja 3 muuta
  • Laddar…
SBH sanoi:
sen varför skråskruva när dom ligger ner? bara sätta skruv rakt upp och ner
Vakavasti mies. Minä esitän konkreettisia kysymyksiä. Jos voit vastata, niin tee se. Muuten ehkä voit vain välttää ketjun ja antaa jonkun toisen vastata kysymyksiini? Kiitos etukäteen.
 
naula tai ruuvi suoraan hammarbandin ja syllin läpi päähän, naula noin 100 mm jos olisin ruuvannut, olisin käyttänyt yhtä pitkiä ruuveja. jos seinä naulataan makuultaan, yleensä ei tarvitse skråata. levyt sitovat reglarna yhteen!
 
S
yritän vain tehdä sen sinulle helpoksi.
aiotko kirjoittaa saman daugardille?
 
Jos haluan kallistuskulmakirvata 45x95-rimat, kuinka monta ruuvia minun pitäisi käyttää per rima ja kuinka pitkiä niiden tulisi olla? Oletetaan, että kallistuskulmakirvaus on ainoa mahdollinen vaihtoehto ja elämäni riippuu siitä, että saan tietää vastauksen. Muita vaihtoehtoja ei ole ja kaikki naulat ovat loppuneet. Kiitos etukäteen.
 
  • Tykkään
  • Haha
  • Vau
A Stenberg ja 4 muuta
  • Laddar…
S
todella naurettavaa.
 
  • Tykkään
HeyJon ja 3 muuta
  • Laddar…
Studion sanoi:
Jos haluan ruuvata viistosti 45x95-tukit, kuinka monta ruuvia minun tulee käyttää per tukki ja kuinka pitkiä niiden tulisi olla? Kuvitellaan, että viistoruuvaminen on ainoa mahdollinen vaihtoehto ja elämäni riippuu siitä, että saan tietää vastauksen. Ei ole muita vaihtoehtoja, ja kaikki naulat ovat loppu. Kiitos etukäteen.
Niin pitkät ruuvit kuin mahdollista ilman, että ne tulevat ulos toiselta puolelta. Eli 5-6x90-100.

Muuten olen samaa mieltä mm. SBH:n kanssa.

Kaksi ruuvia/risteys
 
M
Minulla ei ole vastausta sinulle, vain kommentti keskustelun kehityksestä. Niin hitsin yleistä täällä, että esitetään konkreettinen kysymys ja itseä kyseenalaistetaan jonkinlaisella setämäisellä mutta-minä-tiedän-oikeastaan-enemmän-kuin-sinä-asenteella. SE on tosi naurettavaa. Kuinka vaikeaa voi olla vastata kysymykseen, jos tietää vastauksen???

En ole itsekään täysin syytön menneisyydessä, mutta olen oppinut enemmän ja enemmän itse koettuani nämä reaktiot, mutta nykyään en melkein aloita keskusteluja ollenkaan. Juuri tästä syystä.

sly.gif
 
  • Tykkään
Kronprinsen ja 2 muuta
  • Laddar…
hantverkare1 sanoi:
Mahdollisimman pitkät ruuvit ilman että ne menevät toiselle puolelle. Eli 5-6x90-100.

Muuten olen samaa mieltä mm. SBH:n kanssa.

Kaksi ruuvia/risteys
Kiitos konkreettisesta vastauksesta.
Eli yksi ruuvi kummastakin suunnasta, vai mitä risteys tarkoittaa? Ruuvataanko keskelle vai säännön reunaa kohti?
 
Miksi täytyy vinoruuvailla? tulee paljon parempi ruuvata läpi syllen/hammarbandet jos se kuitenkin makaa alas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.