Hei,

olen aikeissa asentaa paneelia sisäkattoon. Paneeli on tavallinen julkisivu (pieni reuna) pontilla ja uralla Optimera:lta, valmistettu
NoviPro (Norrlanninpuita). Ne toimitettiin viime viikolla ja ovat sen jälkeen olleet autotallissani, korotettu 95 mm lattiasta tasaisesti. Lämpimän sään vuoksi autotallin lämpötila on noin 18-20 astetta, ja ilmanvaihto on hyvä.

Nyt kun alan naulata niitä, monia niistä (tähän asti) on kuin banaani. Eli ne kohtaavat reunoilta, mutta pontti ja ura tuskin kohtaavat keskellä. Väkivalloin voi saada niitä yhteen osittain, mutta kun lyö puupalikalla ja vasaralla, ne joustavat ulos. Näyttää siis siltä, että laudat ovat kierot. Dyckert ammun urasta vinoon ylöspäin, joten se ei estä.

Mitä helvettiä nyt tehdään? En uskalla avata lisää paketteja "kokeillakseni". Tuntuu painajaismaiselta palauttaa 500 kg paneelia, jos se on edes mahdollista. Ja miten voisi todistaa, että jokin on "liian vino". Vai onko vain hyväksyttävä, että ne ovat tällaisia? Onko tämä se laatu, mitä voi odottaa?

Luulin, että tämä olisi nopeaa ja helppoa verrattuna kipsiin. Kaikki apu ja vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

Yst. terv.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.