Yritän nyt tasoittaa karkearappatun seinän kylpyhuoneessa. Tämä seinä oli aiemmin peitetty träulitilla, joten se on liian epätasainen laatoitukseen tai muuhun verhoukseen. Kylpyhuone sijaitsee kellarissa, joten kipsi tai vastaava ei tule kysymykseen, koska haluan hallita seinää. Onko täällä joku, joka on tehnyt jotain vastaavaa ja jolla on käytännön vinkkejä virheistä, joita helposti tehdään?