Hei kaikki,
Tämä on ensimmäinen viestini tällä foorumilla.
Etsin epätoivoisesti valmiiksi maalattua (valkoista) levyä, joka on 225 mm leveä ja vähintään 2500 mm pitkä ja joka toimisi seinänpäädyn verhoiluna.
Kysyisin, jos jollakulla on ideoita, mistä sellaisen saisi tai jos jollakulla on hyvä vinkki/idea, miten ratkaisen ongelmani verhoilun kanssa, jota olen tekemässä. Minun on pakko olla 45 koolaukset, koska siinä kanavassa täytyy vetää sähköjä.
Liitän kuvan suunnitelmastani. Piirustus esittää seinän sivun verhouksen suunnitelmaa, sisältäen mitat maalatulle MDF-levylle ja 45x45 sääntöreille sähkövedolle.

Eikö MDF:tä voi sahata? Sitten maalata se valkoiseksi.

Miksi valmiiksi maalattu? Osta mdf-levy ja leikkaa oikeisiin mittoihin, maalaa ja asenna! Itse olisin valinnut liimapuulevyn, koska kulmat ovat niin alttiina.

Ei ole oikeastaan mikään ongelma ostaa mdf-levy ja leikata se itse. Mutta siitä tulee valtavasti juoksemista, kun asuu 4. kerroksessa ilman hissiä. Lisäksi olen allerginen pensselinvedoille tai telajäljille, joita helposti syntyy. Pohdin myös, jos käyttäisin klackfoder, mutta ne, jotka ovat saatavilla, ovat vain 56 mm leveitä ja tarvitsen vähintään 61 mm.

S
Standardilevyt ovat 2440 pitkiä, mutta 3 metriäkin on saatavilla. Ota yhteyttä puusepänverstaaseen, niin he sahaavat ne puolestasi ja ruiskumaalaavat.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.