Nicro Nicro sanoi:
Jonkin verran tietoa Fischeristä minulla on, kun olin siellä tuotepäällikkönä.
No, ehkä näin on ollut, mutta se ei silti tarkoita, että esimerkeissä olisi levy ilman mitään taustallaan...

Mutta toki, jos sanot niin, niin se, joka haluaa, voi kokeilla sitä.

M martinradbo sanoi:
Ehdottomasti. Se toimii hyvin, jos vain on tarpeeksi suuri puupala. Kipsi on vahva sillä suunnalla. Vähän sama asia kuin mollytulppa, joka saa kosketuspinnan kipsiä vastaan niin sanotusti suuremmaksi. Ja puupala on äärimmäisen paljon suurempi kuin mollytulppa.
Jos olisi kyse TV:n kiinnittämisestä seinälle, olisin ehdottomasti pitänyt sitä järkevänä ratkaisuna laajennustulpan puutteessa.

Mutta tässä on kyseessä kaidetanko, johon kohdistuu heiluvia voimia toistuvasti, jotka saavat kipsiruuvit työskentelemään suuret reiät suhteellisen nopeasti.

Dowser4711 Dowser4711 sanoi:
Jos olisi kyse television kiinnittämisestä seinälle, olisin ehdottomasti pitänyt sitä järkevänä ratkaisuna, jos expanderplugg puuttuu.

Mutta tämä on kaide, johon kohdistuu jatkuvasti heiluttavia voimia, jotka saavat kipsiruuvit porautumaan suuriin reikiin melko nopeasti.
Se oli vain vinkki, ja meillä on ilmeisesti eri mielipiteitä tässä. Onnea valitusta ratkaisusta huolimatta.

Vielä parempi tietysti kuten joku on jo kirjoittanut repiä seinä ja laittaa täyspitkä puu siellä, mutta mielestäni se on täysin tarpeetonta.

Olen tullut siihen tulokseen, että tämä reiän toinen puoli on jääkaapin takaosa.

Sekä että he mahdollisesti tähtäsivät tukipuun kohdalle, kun edellinen omistaja asensi kaiteen. Sillä reikä on vakavasti vain 1 cm tukipuusta.

Joten mietin, pitäisikö vetää jääkaappi esiin ja avata seinä sieltä.
Ja jos niin käyttää sitä tukipuuta.

• Tykkään
tergo ja 4 muuta
  • Laddar…
Jacob Gumpert Jacob Gumpert sanoi:
Joten mietin jääkaapin vetämistä ulos ja sitten avaamaan seinän siellä.
Ja siinä tapauksessa käyttää sitä sääntöä.
Miksi sinun täytyy avata seinä käyttääksesi olemassa olevaa sääntöä?

Koska minun täytyy saada reikä juuri tähän kohtaan.

Kaide kiinnittyy kolmesta pisteestä. Ja ne kaksi muuta pistettä ovat jäljellä (ja pysyvät hyvin)

• Käytävässä sijaitseva porraskäytävän puukaide, kiinnitetty kolmeen kohtaan seinään, näkyy portaiden yläpuolella.
  • Seinään porattu reikä portaiden yläpuolella, jossa kaiteen kiinnityspiste.
Koska minun täytyy olla reikä juuri tässä sijainnissa
Kyllä, ymmärrän sen. Mutta sinun pitäisi sitten asettaa uusi sääntö reiän kautta jääkaapin puolelta?

Joten ajattelin vetää jääkaapin ulos ja avata seinän sieltä.
Ja jos niin käytä sitä sääntöä.

Jos se sijaitsee aivan säännön vieressä, sinun ei tarvitse asettaa kokonaista kortling kahden eri säännön väliin, vaan voit kiinnittää säännön rinnakkain olemassa olevan kanssa, jolloin reiästä jääkaapin takana tulee hieman pienempi.

Mutta kuulostaa siltä, ​​että kaikki ratkeaa lopulta parhaalla mahdollisella tavalla, hyvä niin!

Olen tullut siihen tulokseen, että tämän reiän seinän toisella puolella on jääkaapin takaosa.

Samoin he mahdollisesti tähtäsivät koolinkiin, kun edellinen omistaja asetti kaiteen. Sillä reikä on vakavasti 1 cm koolingin vieressä.

Joten mietin jääkaapin siirtämistä ja seinän avaamista sieltä.
Ja isf käytän tuota koolinkia.
Aseta kunnon lyhyemmä puurakenne kiinnitettäväksi olemassa olevien seinärunkojen väliin, ottaisin palan 45*195

Näen, miltä se näyttää, kun avaan sen.

Lopulta laitamme tavallista kipsiä reikään yhdessä pluggen kanssa, annoimme sen jähmettyä ja sitten kiinnitimme sen tiukasti.
Tuli ihan hyvä. Kestää varmaan vielä vähintään 10 vuotta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.