K Kane sanoi:
Vinkkejä valmentajalta. Olisin sorvannut ohjaimen kiinnityksen sisäpuolen M6:een ja asettanut sitten M6 Molly-tulpan kipsiseinään. Jos muut kaksi kiinnitystä ovat jo vakaat, eikä kyseinen reikä ole liian suuri Mollylle.
Olin suunnitellut vaihtaa sen Mollyyn. Tällä hetkellä se on kiinnitetty 3/8'' pultilla ja 3/8'' jatkomutterilla.

Joten jos ostan samankaltaisen m10:n, se voisi myös toimia. (siitä tulee eri sävy kuin vanhoista, mutta se on parempi kuin ei mitään)

vastaava tällaiselle:

• Kromattu metallinen 3/8 tuuman skarvamutteri, joka on mainittu rakennus- ja kiinnityskeskustelussa.
Nicro Nicro sanoi:
Paina perfohylsy reikiin, täytä laajenevalla ja kovettuvalla massalla. Näyttää olevan karkea ruuvi, joten on parasta esiporata, kun massa on kovettunut. "Tavallisen" ruuvin voisi kiertää ilman esiporausta.

[linkki]
Mitä mieltä olet, onko hyvä idea puristaa tuo massa isoon onteloon kipsilevyn taakse?
Sehän on tarkoitettu reikien täyttämiseen ja "korjaamiseen". Tässä tapauksessa "reikä" on 0,5x2,4m?

Sehän on erinomainen massa, jos puhuisimme jonkinlaisesta betonista tai vastaavasta.

Dowser4711 Dowser4711 sanoi:
Pidätkö hyvänä ideana puristaa tuota massaa isoon onteloon kipsilevyn taakse?
Sehän on tarkoitettu täyttämään ja "korjaamaan" reikiä. Tässä tapauksessa "reikä" on kai 0,5x2,4m?

Sehän on erinomainen massa, jos puhuisimme jostain betonista tai vastaavasta.
Se paisuu perfoholkista ja ottaa "tuen" kipsilevyn takaa.

MathiasS MathiasS sanoi:
Joo se on, mutta sitten tarvitaan mustaa magiaa saadakseen se kortling sinne, jos ei aio purkaa uutta hienoa seinää.
Tiedämmekö mitä seinän takana on, ehkä toisella puolella seinää ei ole juuri maalattu?

Seinän toisella puolella on keittiö.

MathiasS MathiasS sanoi:
Se on keittiö toisella puolella.
Sitten jäljellä on luultavasti musta magia, jos ei halua avata äsken maalattua seinää..

• Tykkään
MathiasS
  • Laddar…
Nicro Nicro sanoi:
Se laajenee perfoholkin läpi ja ottaa "tuen" kipsilevyn takaa.
Ne versiot, joita olen käyttänyt, ovat "laajentuneet" muutaman prosentin, eivät kuten tiivistevaahto.

Sitä ei ole tarkoitettu suurille onteloille vaan rikkinäisille rei'ille.

Ne versiot, joita olen käyttänyt, ovat "turvonneet" muutaman prosentin, ei kuten saumavaahto.

Se ei ole tarkoitettu suurille onteloille vaan rikkinäisille reille.
Sitten et ole kokeillut tätä.

Ei ole väliä, mitä täytät, koska pelkkä kipsi ei itsessään kestä.

• Tykkään
Dowser4711
  • Laddar…
Nicro Nicro sanoi:
Sitten et ole kokeillut tätä.
Olen kuitenkin katsonut sen ohjeet Fischeriltä, eikä heillä ole tätä tyyppistä käyttötarkoitusta mukana siinä, miten he suosittelevat sen käytettävän.

Olen kuitenkin katsonut Fischerin ohjeita, eikä niissä ole mainittu tätä tyyppistä käyttötapaa suositeltuna.
Fischer-verkkosivun kuvaus Fill&Fix-injektiomassasta, sen kovettumisprosessista ja kiinnitysteholtaan kestävistä ominaisuuksista.

Minulla on jonkin verran tietoa fischerista oltuani tuotepäällikkö siellä.

Ehdotus: Suurenna reikä riittävästi (ehkä 50 x 100 mm), jotta siihen mahtuu puulista. Kiinnitä se kipsiruuveilla kipsilevyn läpi, aseta sitten uusi kipsilevyn pala, tasoita ja maalaa. Jos seinä on vasta maalattu, sävyt pitäisi sopia yhteen. Vähän työtä totta kai, mutta luultavasti silti nopeampaa kuin erikoisratkaisujen kanssa säätäminen. Ja saat todella hyvän puupalikan, johon voit kiinnittää käsijohteen.

M martinradbo sanoi:
Ehdotus: Suurenna reikää niin paljon (ehkä 50 x 100 mm), että siihen voidaan painaa sääntö / puupala. Se ruuvataan kiinni kipsilevyruuvilla kipsin läpi, sitten laitetaan uusi kipsilevy pala, tasoitetaan ja maalataan. Jos seinä on vasta maalattu, sävyt pitäisi toimia. Vähän työtä tietysti, mutta todennäköisesti silti nopeampaa kuin huseerata erikoisratkaisuilla. Saat myös todella hyvän puupalan, johon kiinnittää käsinoja.
Tarkoitatko, että se pitäisi kiinnittää sääntöön, joka on kiinni vain kipsissä ruuveilla?

Tarkoitatko, että se kiinnitetään sääntöön, joka on vain kipsiin ruuvattu?
Ehdottomasti. Se toimii hyvin, kunhan sääntökappale on tarpeeksi suuri. Kipsi on vahva siinä suunnassa. Vähän sama asia kuin mollyplugg, joka saa kiinnityspinnan kipsiä vasten niin sanotusti suuremmaksi. Ja puukappaleella on huomattavasti suurempi pinta-ala kuin mollyplugilla.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.