84 542 lukukertaa ·
95 vastausta
85k lukukertaa
95 vastausta
Varoitus Byggmaxin ruuveista!
Oho. Näyttää siltä, että joku BMaxilta on lukenut tämän ketjun 
Yleensä 1st line support on koulutettu vain pitämään kaikki kysymykset loitolla muutamilla vakiovastauksilla, joita seuraa: "toivottavasti olet tyytyväinen ja mukavaa päivää"
Pätee useimpiin yrityksiin...
Yleensä 1st line support on koulutettu vain pitämään kaikki kysymykset loitolla muutamilla vakiovastauksilla, joita seuraa: "toivottavasti olet tyytyväinen ja mukavaa päivää"
Pätee useimpiin yrityksiin...
ruuvasi tavallisia 45 tukkejaT Tommynorskens sanoi:Kuten sanottu, ruostumaton ruuvi on herkempi, erityisesti jos käytät sitä lehtikuusessa tai vastaavassa jalommassa puussa, jossa yleensä vaaditaan juuri ruostumatonta. Tavalliseen terassilaudoitukseen (painekyllästetty mänty) suositellaan yleensä käsiteltyä ruuvia, kuten Essven Corrseal tai vastaavaa. Lisäksi tulee aina olla tietoinen siitä, että momentti täytyy asettaa sen mukaan, kuinka kova isku on ensimmäisten ruuvien aikana.
käytän kuitenkin seuraavalla kerralla 5.2.
Ollut timpuri 25 vuotta...
Vain nopea kysymys?
Tuntuuko siltä, että käytät Cembrit-levyjä kosteusherkässä ympäristössä?
Jos niin, älä käytä sitä ruuvia lainkaan, gulkrom?? Vaihda oikeaan luokkaan, pituuteen ja ruuviin peltikehykseen...
Ankkuri-ruuvista en ole katkaissut yhtäkään moniin vuosiin, ellei se mene oksaan, vedetty tuhansittain vuosittain.
Käytän aina ammattiruuvia, kuten VSB.
Tämä on vain pieni vinkki, saat mitä maksat...
Mieluummin maksa muutama kymppi enemmän per laatikko niin vältyt edestakaisin ajamiselta tai vielä pahemmalta, että rakenne romahtaa.
Vain ajatus.......................
Vain nopea kysymys?
Tuntuuko siltä, että käytät Cembrit-levyjä kosteusherkässä ympäristössä?
Jos niin, älä käytä sitä ruuvia lainkaan, gulkrom?? Vaihda oikeaan luokkaan, pituuteen ja ruuviin peltikehykseen...
Ankkuri-ruuvista en ole katkaissut yhtäkään moniin vuosiin, ellei se mene oksaan, vedetty tuhansittain vuosittain.
Mieluummin maksa muutama kymppi enemmän per laatikko niin vältyt edestakaisin ajamiselta tai vielä pahemmalta, että rakenne romahtaa.
Vain ajatus.......................
Voin vain olla samaa mieltä. VSB:llä on hyvät ruuvit, ja erityisesti ankkuriruuvi on erittäin kestävä. Kun rakensin terassin, vedin yli 1000 eikä yksikään mennyt poikki tai ole mennyt poikki. Paljon kestävämpi kaulasta kuin esim. Byggmax. Voi kuitenkin olla, että A4-terassiruuvit ovat hieman liian hauraita (liian kovaksi karkaistuja). Byggmaxin allround-puuruuvi C4:ssä on kuitenkin, kuten on mainittu, erittäin hyvä.J jonatanwahlberg sanoi:Ollut kirvesmies 25 vuotta...
Vain nopea kysymys?
Vaikuttaa siltä, että käytät Cembrit-levyjä kosteusherkän ympäristön vuoksi?
Jos käytät, sinun ei pitäisi käyttää tuota ruuvia lainkaan, gulkrom?? Vaihda oikeaan luokkaan, pituuteen ja ruuviin metallikehystä varten...
Ankkuriruuveista en ole rikkonut yhtään moneen vuoteen, ellei niitä ole osunut oksaan. Olen vetänyt niitä tuhansia vuodessa.
Mieluummin maksa muutama kymppi enemmän per laatikko, niin vältyt edestakaisin ajamiselta tai vielä pahemmalta, rakenteen romahtamiselta.
Vain ajatus......................
Ne ovat hyödyttömiä, olen kokeillut niitä myös. Mutta puuruuvit, jotka heillä on Biltemassa, ovat joidenkin parhaiden joukossa.KnockOnWood sanoi:
Vähän turhaa liioittelua, ehkä? Olen rakentanut kolme rakennusta alusta alkaen 80-90% puutavaralla ja materiaalilla Byggmaxilta ja en ole koskaan kohdannut mitään ongelmia. Mielestäni Ruotsin paras ketju koskaan. Heidän suhteellisen pienet liikkeensä ovat melkein aina varusteltu kaikella mitä tarvitaan kun sitä tarvitaan. Ja ei, en työskentele Byggmaxilla...S Snickerick sanoi:
Se on tapahtunut minulle kaksi kertaa 10 vuoden aikana, viisi-kymmenen käyntiä viikossa. Voi johtua siitä, missä kaupassa asioit, mihin aikaan päivästä ja mihin aikaan vuodesta. En voi sanoa, että muissa rakennustarvikeliikkeissä olisi enemmän henkilökuntaa saatavilla. Ja siellä saa kävellä vartin päästäkseen osastolta toiselle.Alfredo sanoi:
Niin se joskus on, ja on kyllä sääli, että henkilökunta joutuu juoksemaan sinne tänne. Mutta mielestäni se on toiminut hyvin. Ja se, että säästyy juoksemasta ympäriinsä 100 metrin pituisilla käytävillä löytääkseen tavarat, jotka BM:llä ovat viiden metrin päässä kassalta, kyllä kompensoi sen odotuksen, johon siellä joskus joutuu. Kymmenen vierailua Byggmaxilla, yksi Hornbachissa ja yksi Bauhausissa. Nuo mittasuhteet ovat toimineet minun kohdallani joka vuosi.Alfredo sanoi:
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 931 viestiä
1 kpl t 23 lienee kaikilla bitsettissäänN nilton61 sanoi:Keskustelun lisäämiseksi: Olen ostanut ankkuriruuvin Byggmaxista, jossa torx-kiinnikkeessä oli väärät mitat, en saanut T25-bitsiä sisään, ja T20 oli liian pieni.
Mitä tehdä? Kaikki täällä, jotka ovat kokeneet jonkin puutteen, pitäisi reklamoida. Ja vaatia myös korvausta muista kustannuksista, joita on ollut. Jokaisella on siihen oikeus kuluttajansuojalain mukaan. Muut kustannukset voivat olla esim. korvausmatka. Korvaus tuhoutuneista materiaaleista jne.
Ei pitäisi kannattaa myydä roskaa, kuten selvästi tänään tekee
uskon, että ongelma on se, että Byggmax myy ruuvia, joka on tarkoitettu tuoteryhmään mutta ei juuri tähän tuotemittaan. Jos kuva näyttää 28 mm ruuvin, sen pitäisi olla byggmax-fibercementtiarkki 6 mm. Luulen, että se on täysin väärä ruuvi kyseiselle paksuudelle. Luulisin, että se on ajateltu lastulevylle, osb:lle, vanerille, fibercementille 9-15.
Sitten varoitan Byggmaxin lämminpalvatuista kierretangoista ja lämminpalvatuista muttereista! Täyttä roskaa!S Snickerick sanoi:Valitettavasti minun täytyy antaa varoitus niistä ruuveista, joita Byggmax suosittelee ja myy Cembrit Multiforce -levyille. Ruuveilla ei toimi teräsregelissä, vaikka ne Byggmaxin mukaan on suositeltu tätä varten.
Kierre on yksinkertaisesti liian lyhyt ja koko kierre menee läpi teräsregelistä ennen kuin levy on vedetty kiinni regeliin. Todella huonoa ja huolimatonta Byggmaxilta myydä sellaista "paskaa". Ja tämä vaikka Cembrit itse tarjoaa erikoissovitetun ruuvin samassa hintaluokassa kuin Byggmaxin virheellinen halparuuv. (Ainakin cembritruuvin hinta on Beijerbyggissä samassa hintaluokassa...)
He väittävät myös, että se on itseporaava, mitä se ei myöskään ole.
Byggmax on kuten tavallista, ei vaivan arvoinen.
[kuva]
Kiinnitin aitapylväät valettuihin pystypalkkeihin viime kesänä, mutta jouduin ostamaan uudet materiaalit, jotka myydään oikealta firmalta netissä. Lujuus oli heikko, muttereita ei voinut kiristää ja kierteet katkesivat jatkuvasti tai menettivät kireyden. Yritin pelastaa tuplamuttereilla per puoli, mutta turhaan. Valitin kaupassa, mutta henkilökunta ei ymmärtänyt ollenkaan teknisiä keskusteluja. Jouduin vaihtamaan 20 metriä aitaa! Oikeat ruuvit (jossa oli myös materiaalin kuvaus) sai kiristettyä tarpeen mukaan. Hävisin 3-400 kr ja noin 15h tähän. Paljon työtä