83 284 lukukertaa ·
95 vastausta
83k lukukertaa
95 vastausta
Varoitus Byggmaxin ruuveista!
jos ruuvin on tarkoitus toimia, pään täytyy olla levyn ulkopuolella ehkä 2-3 mmT tompajo sanoi:Se oli mielenkiintoinen tulkinta siitä, mitä kirjoitin.
Kirjoitan, että kuva ei anna tarpeeksi tietoa, jotta voisi päättää, vastaako kirjoittamasi totuutta. Kuten kuva on otettu, näyttää siltä, että kierteet ovat paikoillaan ja jos haluat osoittaa jotain muuta, voi olla hyvä näyttää se kuvassa.
Sitten mielestäni sinun sensaatiootsikkosi, jossa näyttää siltä, että tuomitset koko Byggmaxin ruuvivalikoiman siksi, että heillä on ollut YKSI virheellinen ruuvi, on hieman liioiteltu.
Kuten sanottu, ruostumaton ruuvi on herkempi, varsinkin jos käytät sitä lehtikuusessa tai vastaavassa jalommassa puussa, missä yleensä on vaatimus ruostumattomasta. Tavalliseen terassiin (painekyllästetty mänty) suositellaan yleensä käsiteltyjä ruuveja, kuten Essven Corrseal tai vastaavia. Lisäksi tulee aina olla tietoinen, että momentti täytyy säätää riippuen siitä, kuinka voimakas isku on ensimmäisten ruuvien aikana.Myhran sanoi:
jotkut ruuvit ovat paskaa
tai että minulla on liian voimakas s.ravistin
ostin terassiruuvit ruostumattomat A2 4.8x75
en vääntänyt sitä irti, sitten torx meni mäsäksi...myös uudella bitillä
ei montaakaan jotka kestivät siellä
ja jos mistä tahansa syystä piti ruuvata se irti, niin se oli murrettava pois
sopivasti iloinen tiikerisahalla tai sorkkaraudalla sitten
Nyt ymmärrän mitä tarkoitatte. Puhutte siitä, kuinka hypoteettisen tilanteen edellytykset pitäisi olla, jotta TS:n ruuvi toimisi, kun taas minä puhun siitä, kuinka upotetut ruuvit toimivatuseless sanoi:
kun tietää levyn paksuuden. ja suunnilleen sääntöjen "murtumat" niin tietää. tai sitten vain levyn paksuus.T tompajo sanoi:Nyt ymmärrän mitä tarkoitatte. Puhutte siitä, millaiset hypoteettisen tilanteen edellytykset pitäisi olla, jotta TS:n ruuvi toimisi, kun taas minä puhun siitä, miten upotettavat ruuvit toimivatToisin sanoen olemme täysin samaa mieltä tähän asti.
Edelleenkin ei voida TS:n kuvasta päätellä, onko näin. Mutta minun pitää vain luottaa siihen, mitä hän kirjoittaa.
Olisi mukavaa, jos TS voisi ystävällisesti ottaa kuvan siitä "28 mm ruuvista" viivoittimen vieressä ja lisätä kuvan tänne. Silloin näemme kaikki, onko järkeä keskustella enempää. Onko se "28" vai "42a". Odotamme jännityksellä. Tarkoitukseni on sanoa, että kaupan henkilökunta, joka ehdottaa ruuveja, on tavallista väkeä sekin ja teemme kaikki virheitä joskus (paitsi minä tietysti... hehe).
enintään se voisi olla 32mm ruuviH Hanmehatten sanoi:Ihmetyttää, jos TS voisi ystävällisesti kuvata sen "28 mm ruuvin" viivottimen vieressä ja lisätä kuvan. Sitten näemme kaikki, onko järkevää keskustella enempää. Onko se "28" vai "42"? Odotamme jännityksellä. Tarkoitan, että myymälähenkilökunta, joka ehdottaa ruuveja, on tavallisia ihmisiä ja me kaikki teemme virheitä joskus (paitsi minä tietysti.. hehe).
Tänään minulle soitti kaveri paikallisesta Byggmax-myymälästäni. Hänet oli ilmeisesti pyydetty pääkonttorilta ottamaan yhteyttä minuun, ja hän vaikutti hieman ihmettelevän, miksi hänen pitäisi soittaa minulle, sillä hänkin piti ongelmaa melko ilmeisenä. Hän oli saanut kuvan pääkonttorilta. Hän aikoi kirjoittaa reklamaation takaisin pääkonttorille, hän sanoi.