H
T tompajo sanoi:
Se oli mielenkiintoinen tulkinta siitä, mitä kirjoitin.
Kirjoitan, että kuva ei anna tarpeeksi tietoa, jotta voisi päättää, vastaako kirjoittamasi totuutta. Kuten kuva on otettu, näyttää siltä, että kierteet ovat paikoillaan ja jos haluat osoittaa jotain muuta, voi olla hyvä näyttää se kuvassa.

Sitten mielestäni sinun sensaatiootsikkosi, jossa näyttää siltä, että tuomitset koko Byggmaxin ruuvivalikoiman siksi, että heillä on ollut YKSI virheellinen ruuvi, on hieman liioiteltu.
jos ruuvin on tarkoitus toimia, pään täytyy olla levyn ulkopuolella ehkä 2-3 mm

• Tykkään
Snickerick
  • Laddar…
Myhran Myhran sanoi:
jotkut ruuvit ovat paskaa
tai että minulla on liian voimakas s.ravistin
ostin terassiruuvit ruostumattomat A2 4.8x75
en vääntänyt sitä irti, sitten torx meni mäsäksi...myös uudella bitillä
ei montaakaan jotka kestivät siellä
ja jos mistä tahansa syystä piti ruuvata se irti, niin se oli murrettava pois
sopivasti iloinen tiikerisahalla tai sorkkaraudalla sitten
Kuten sanottu, ruostumaton ruuvi on herkempi, varsinkin jos käytät sitä lehtikuusessa tai vastaavassa jalommassa puussa, missä yleensä on vaatimus ruostumattomasta. Tavalliseen terassiin (painekyllästetty mänty) suositellaan yleensä käsiteltyjä ruuveja, kuten Essven Corrseal tai vastaavia. Lisäksi tulee aina olla tietoinen, että momentti täytyy säätää riippuen siitä, kuinka voimakas isku on ensimmäisten ruuvien aikana.

henke_benke sanoi:
Jotta ruuvi toimisi, sen pään on ehkä tarvinnut olla levyn ulkopuolella 2-3 mm
Miten tarkoitat?

H
T tompajo sanoi:
Miten niin?
jos ts ruuvi aiotaan toimia, niiden on oltava pää 2-3 mm levyn ulkopuolella.
ts on luottanut siihen, että byggmax antoi ts oikean ruuvin.
ensin ajattelin myös, ettei se voisi olla totta. mutta byggmax toi esiin täysin väärän ruuvin

En ole täysin varma, mitä tarkoitat. Uppokantaruuvin pään tulee olla ruuvattu niin, että upotus on levyn sisällä ja ruuvin pää on tasossa levyn pinnan kanssa.

Aivan. Ja tässä tapauksessa se ei toimi, koska kierre loppuu ennen kuin ruuvi on mennyt riittävän pitkälle sisään. Jos se olisi ollut puulauta, se olisi toiminut, mutta ei metallikehysten kanssa.

• Tykkään
Snickerick ja 1 muu
  • Laddar…
useless useless sanoi:
Juuri niin. Ja tässä tapauksessa se ei onnistu, koska kierre loppuu ennen kuin ruuvi on mennyt tarpeeksi syvälle. Jos kyseessä olisi ollut puurunko, se olisi toiminut, mutta ei metallirungolla.
Nyt ymmärrän mitä tarkoitatte. Puhutte siitä, kuinka hypoteettisen tilanteen edellytykset pitäisi olla, jotta TS:n ruuvi toimisi, kun taas minä puhun siitä, kuinka upotetut ruuvit toimivat :) Toisin sanoen olemme täysin samaa mieltä tähän asti. Edelleen ei voi TS:n kuvan perusteella päättää, onko näin. Mutta luotan tietysti siihen, mitä hän kirjoittaa.

T tompajo sanoi:
Edelleenkään TS:n kuvasta ei voi päätellä, onko näin. Mutta kai minun on luotettava siihen, mitä hän kirjoittaa.
Jos mitataan kuvasta, on ruuvinpään ja ensimmäisen langan välinen matka pidempi kuin levyn paksuus. Ei tunnu oikealta.......

H
T tompajo sanoi:
Nyt ymmärrän mitä tarkoitatte. Puhutte siitä, millaiset hypoteettisen tilanteen edellytykset pitäisi olla, jotta TS:n ruuvi toimisi, kun taas minä puhun siitä, miten upotettavat ruuvit toimivat :) Toisin sanoen olemme täysin samaa mieltä tähän asti.
Edelleenkin ei voida TS:n kuvasta päätellä, onko näin. Mutta minun pitää vain luottaa siihen, mitä hän kirjoittaa.
kun tietää levyn paksuuden. ja suunnilleen sääntöjen "murtumat" niin tietää. tai sitten vain levyn paksuus.

H
K Kane sanoi:
Jos kuvasta mitataan, niin ruuvin kannasta ensimmäiseen kierteeseen on pidempi matka kuin levyn paksuus. Ei tunnu oikealta.......
kierteen puuttuminen estää ruuvin toiminnan.

• Tykkään
Nene ja 1 muu
  • Laddar…
Olisi mukavaa, jos TS voisi ystävällisesti ottaa kuvan siitä "28 mm ruuvista" viivoittimen vieressä ja lisätä kuvan tänne. Silloin näemme kaikki, onko järkeä keskustella enempää. Onko se "28" vai "42a". Odotamme jännityksellä. Tarkoitukseni on sanoa, että kaupan henkilökunta, joka ehdottaa ruuveja, on tavallista väkeä sekin ja teemme kaikki virheitä joskus (paitsi minä tietysti... hehe).

H
H Hanmehatten sanoi:
Ihmetyttää, jos TS voisi ystävällisesti kuvata sen "28 mm ruuvin" viivottimen vieressä ja lisätä kuvan. Sitten näemme kaikki, onko järkevää keskustella enempää. Onko se "28" vai "42"? Odotamme jännityksellä. Tarkoitan, että myymälähenkilökunta, joka ehdottaa ruuveja, on tavallisia ihmisiä ja me kaikki teemme virheitä joskus (paitsi minä tietysti.. hehe).
enintään se voisi olla 32mm ruuvi

S
henke_benke sanoi:
jotta ruuvi toimisi, pään täytyy olla levyn ulkopuolella ehkä 2-3 mm
Juuri niin se on! Tiedän, koska olen kokeillut ;)

H
S Snickerick sanoi:
Juuri näin se on! Tiedän, koska olen kokeillut ;)
anteeksi. että en uskonut sinua ensin

• Tykkään
Snickerick
  • Laddar…
S
Tänään minulle soitti kaveri paikallisesta Byggmax-myymälästäni. Hänet oli ilmeisesti pyydetty pääkonttorilta ottamaan yhteyttä minuun, ja hän vaikutti hieman ihmettelevän, miksi hänen pitäisi soittaa minulle, sillä hänkin piti ongelmaa melko ilmeisenä. Hän oli saanut kuvan pääkonttorilta. Hän aikoi kirjoittaa reklamaation takaisin pääkonttorille, hän sanoi.

• Tykkään
elpaco ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.