S
1 kerros stålregel lukee selvästi verkkosivustolla.

Kuva fibercementtilevystä ja siihen liittyvistä ruuveista teräs- ja puurakenteisiin sekä niiden hinnoista.

Täyttääkseni varastot:
Älä osta ankarskruvia Biltemasta!

Olen käyttänyt näitä autotallimme kattotuolien kiinnittämiseen, ja vähintään puolet ruuveista on "menettänyt" päänsä ja ovat siten hyödyttömiä.
Pelottaa se päivä, kun tulee uusi Gudrun tai Gorm, silloin autotallin katto lähtee varmaan lentoon :(

• Vau
mudder ja 1 muu
  • Laddar…
S
Se on Heco-ruuvi, mutta sitä ei löydy Hecos nettisivulta.
KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Täydentääkseni: Älä osta ankarskruv Biltemasta!

Olen käyttänyt näitä kiinnittämään kattoristikoita autotallissamme, ja vähintään puolet ruuveista on "menettänyt" päänsä ja ovat siten arvottomia. Pelkään sitä päivää, kun uusi Gudrun tai Gorm tulee, silloin autotallin katto lähtee varmasti :(
Minulla on ollut täsmälleen sama ongelma ankarskruv, jotka on ostettu Hornbachilta. Hengenvaarallista.

• Tykkään
KnockOnWood
  • Laddar…
S
Kuitusementtiruuvi on Heco-ruuvi, mutta sitä ei näytä olevan Hecoksen valikoimassa heidän kotisivuillaan.

• Tykkään
Olaa89 ja 1 muu
  • Laddar…
A
Tuo näyttää kovakipsiruuvilta. Cembrit on kai vain 9 mm muistaakseni. Kipsi on paksumpi. Toiminnallisesti kovakipsiruuvi toimii yleensä hyvin, mutta kierteiden pituus on sovitettu esimerkiksi lattiakipsille.

• Tykkään
leffe-e
  • Laddar…
Lisätäksesi yleiseen keskusteluun: Olen ostanut ankkuriruuveja Byggmaxilta, joissa torx-kiinnikkeen mitat olivat väärät, T25-bitti ei sopinut, ja T20 oli liian pieni.

Mitä tehdä? Yksi asia, jonka kaikkien täällä pitäisi tehdä, jos ovat kokeneet jonkin puutteen, on reklamoida. Ja sitten vaatia korvausta muille kuluillesi, jotka sinulla on ollut. Jotain, mihin sinulla on oikeus kuluttajansuojalain mukaan. Muita kuluja voivat olla esimerkiksi ajokorvaus. Korvaus tuhoutuneesta materiaalista ym.

Ei pitäisi hyödyttää myydä roskaa, kuten se ilmeisesti tekee nykyään.

• Tykkään
a.non ja 9 muuta
  • Laddar…
Olen kokeillut Byggmaxia muutaman kerran, mutta en ole koskaan lähtenyt sieltä tyytyväisenä. Kaikki on ollut kipsilevyistä, joita ei ole tavallisissa mitoissa, nivellattioihin, jotka eivät ollenkaan vastaa verkkosivun tietoa.

Nykyään ostan kaiken Hornbachista. Mukava ja asiantunteva henkilökunta. Hyvät hinnat. Hyvä valikoima sekä edullisia että ammattilaistarvikkeita.

• Tykkään
Anonymiserad 156538 ja 1 muu
  • Laddar…
Cembrit multiforce-levyt ovat saatavilla sekä 9 että 12 mm paksuudessa:
https://www.cembrit.se/product/?id=9609

Arvaan, että ruuvi on tarkoitettu 12 mm levyille, mutta TS on ostanut 9 mm levyt.

• Haha
  • Tykkään
leffe-e ja 1 muu
  • Laddar…
K
S Snickerick sanoi:
Minulla oli täsmälleen sama ongelma ankkuriruuveilla, jotka oli ostettu Hornbachilta. Hengenvaarallista.
Aloitin käyttämällä rakennusmaxin ruuveja ja huomasin ongelman, siirryin Gunneboon, mutta huomasin että myös heillä päät irtosivat joskus. Nyt osa kattotuoleistani on kiinnitetty 8 perinteisellä ankkurinaulalla, 4 rakennusmaxin ruuvilla ja 4 gunnebosta. Rakennustarkastaja vain hymyili tempaukselle. 6 hyväksyttyä ruuvia olisi riittänyt.

Palatakseni aiheeseen, olen sitä mieltä, että rakennusmaxin ruuvit ovat yleisesti ottaen huonompia ja kalliimpia kuin kilpailijoiden. Mutta henkilökunta on ystävällisempää ja tilat sijaitsevat paremmilla paikoilla, joten olen kuitenkin rakennusmaxin suurasiakas. Ruuvit ostan xl-rakennuksesta.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
B
Täydennyksenä:
Älkää ostako ankkuriruuveja Biltemasta!

Olen käyttänyt näitä autotallimme kattotuolien kiinnittämiseen, ja vähintään puolet ruuveista on "menettänyt" päänsä ja ovat siten käyttökelvottomia.
Pelottaa se päivä, kun tulee uusi Gudrun tai Gorm, silloin autotallin katto varmaan lähtee lentoon :(
Mitä?! Normaalisti voisi sanoa "jävla skräp" ja jatkaa elämää, mutta ankkuriruuvi on tärkeitä juttuja. Erityisesti jos kattotuolit ja liitokset eivät ole ylimitoitettuja. Kiristettiinkö ruuvit jotenkin erityisesti? Iskuruuviavain? Oliko naulalevyt myös biltemasta?

• Tykkään
mudder ja 1 muu
  • Laddar…
Harmillista!

Olen käyttänyt Byggmax ruuvi, toimii hyvin.

• Tykkään
Sturmtiger
  • Laddar…
A
Täydennykseksi:
Älä osta ankarskruv Biltemasta!

Olen käyttänyt näitä kiinnittämään kattotuoleja autotallissamme, ja vähintään puolet ruuveista on menettänyt "päänsä" ja ovat siten arvottomia.
Kysymys onkin, oletko kiristänyt liian suurella vääntömomentilla?

• Tykkään
leffe-e ja 4 muuta
  • Laddar…
S Snickerick sanoi:
Se on Heco-ruuvi, mutta sitä ei löydy Hecosin verkkosivuilta.

Olen kokenut täsmälleen saman ongelman Hornbachista ostettujen ankkuriruuvi kanssa. Hengenvaarallista.
Erik_Hansson sanoi:
Kysymys onkin, oletko kiristänyt liian suurella momentilla?
Niin on!

• Haha
leffe-e
  • Laddar…
Siis, puolet 70-säännöstä on 35mm. Tarvitseeko sanoa enemmän?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.