Jonas Persson Jonas Persson sanoi:
Olettavasti tämä toimi melko hyvin.
Hyvä on luultavasti suhteellinen käsite. :) Mutta olen käyttänyt samanlaisia, ja ne olivat hyödyllisiä silloin, ennen kuin ruuvinvääntimet tulivat jokaisen ensimmäiseksi sähkötyökaluksi. Minulla on yhä joitain variaatioita näistä, mutta nykyään ne nähdään enemmän museoesineinä kuin sellaisina, joita todella käytän.

Jonas Persson
Alfredo Alfredo sanoi:
Hyvä on varmaan suhteellinen sana. :) Mutta olen käyttänyt samankaltaisia, ja olivat varmasti hyödyllisiä ennen kuin ruuvinvääntimet tulivat jokaisen ensimmäisiksi sähkötyökaluiksi. Minulla on varmaan vieläkin joitain näiden variaatioita, mutta nykyään niitä pidetään enemmän museoesineinä kuin oikeina työkalujani.
Luulen, että monet eivät tiedä, mikä outo laite se on. Mutta se, että painettiin eikä kierretty, teki hommasta hieman helpompaa. Mutta tuskin pienille ruuveille.

Mutta tuskin pienille ruuveille.
Eikä myöskään "tiukille". Mutta jos puhumme vaikka koneruuveista, jotka on "kierrettävä pitkälle", se sujui melko geschwint, jos joku tietää mitä sana tarkoittaa?

Jonas Persson
Alfredo Alfredo sanoi:
Eikä myöskään "tungdragna". Mutta jos puhumme esimerkiksi koneruuvista, joka pitää “kierteittää pitkälle”, se sujui aika geschwint, jos joku tietää mitä sana tarkoittaa?
Genau(y)

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Uskon, että monet eivät tiedä, mikä outo vekotin se on. Mutta se, että täytyi painaa eikä kiertää, tarkoitti, että se sujui hieman paremmin. Mutta tuskin pienille ruuveille.
yankee mejsel, kysymys oli, milloin sitä käytettiin, pitäisikö jousi pitää paikoillaan vai poistaa se

• Tykkään
Jonas Persson
  • Laddar…
Voitele ruuvit puuöljyllä tai vahalla.

S
F fsn sanoi:
On olemassa merkittävä ero pyöränlaakerin ja sinkkiklimpin välillä.
Myös siinä on suuria eroja. Sinkkipitoisuus vaihtelee suuresti. Pyöränlaakereiden osalta luotetaan tunnettuihin merkkeihin riippumatta siitä, missä niitä myydään. Biltema myy monia tuotteita, eivätkä kaikki vastaa vaatimuksia, mutta suurin osa toimii erinomaisesti. Sen jälkeen se on jokaisen oma asia. Jos haluaa maksaa paljon samanarvoisesta tuotteesta, niin aamen tabernaakkelissa siihen.

S
K Klicka sanoi:
Voitele ruuvit puuöljyllä tai vahalla.
Kiinteä saippua käy hyvin.

F
S Stego1 sanoi:
On suuria eroja myös siinä. Sinkkipitoisuus vaihtelee paljon. Pyöränlaakereissa kannattaa pysyä tunnetuissa merkeissä riippumatta siitä, mistä niitä myydään. Biltema myy monia tuotteita, eivätkä kaikki täytä vaatimuksia, mutta useimmat toimivat erinomaisesti. Sitten se on jokaisen oma asia. Jos haluaa maksaa paljon vastaavasta tuotteesta, niin amen tälle.
Mutta yleisesti ottaen, mitä tulee autonosia, suosittelen saksalaisia verkkokauppoja (jotka ovat saatavilla suomeksi), joista voi ostaa oikeat tuotteet hieman Bilteman hintoja halvemmalla. Valikoima on ylivoimainen, mutta pitää vain olla valmis odottamaan 3-4 päivän toimitusaikaa ja maksamaan 17-20€ toimituskuluja. dÄR ON PAREMPIA TUOTTEITA HUOMATTAVASTI PAREMMALLA HINNALLA.

• Tykkään
1
  • Laddar…
F fsn sanoi:
Mutta yleisesti ottaen autonosien suhteen suosittelen saksalaisia verkkokauppoja (jotka löytyvät suomeksi), joissa voi ostaa oikeita tuotteita hieman alle Bilteman hintojen. Valikoima on ylivoimainen, ainoa haitta on 3-4 päivän toimitusaika ja 17-20€ toimituskulut. SIINÄ SINULLA ON PAREMMAT TUOTTEET PALJON PAREMMALLA HINNALLA.
Ostan useilta saksalaisilta sivuilta, mutta on myös suomalaisia sivustoja, jotka ovat todella halpoja ja toimittavat varastosta EU:ssa tai täällä kotona. Olen huomannut, että usein sama tehdas valmistaa sekä Autodocin että Bilteman tavaroita. Etsin päivän halvimman hinnan kaikilta tietämiltäni sivuilta, sitten laitan sen halvimman ostoskoriin, joka on auki selaimessa, ja odotan pari päivää, koska he jatkuvasti lukevat evästeitä ja lähettävät tarjouksia vapaasti. Viime viikolla tein hullun löydön uudesta turboahtimesta autooni, etsin sivustoilla ja löin kiinni heti, koska se maksoi 2500kr, ja kun ostin sen, hinta muuttui 4500kr, joten se nousi 2000 kr sekunnissa ostokseni jälkeen. Jos metsästätte hintoja jne., teidän kannattaa ehdottomasti tehdä kuten minä ja etsiä, googlatkaa mielellään myös näin tein autoni öljyn kanssa, ja se maksoi 500kr sen sijaan, että 1050kr, ja se oli suomalaisella sivulla, joka ei ole fyysinen myymälä vaan keskityy vain verkkokauppaan. Kuten joku mainitsi aikaisemmin, joutuu odottamaan päivän tai 2-3, mutta mielestäni se on ok, jos ostaa merkkikaupoista tai isommista autonosaliikkeistä, koska heillä on uskomattoman huono varastointi ei-kulutusosille, kuten suodattimille ja sytytystulpille jne., mutta tietää suurin piirtein, milloin niitä tarvitaan, joten se voi säästää paljon, esim. automaattivaihteistoni suodatin maksaa hieman yli 300kr Mekonomenilla ja maksoin 86kr Autodocilla, ja se maksoi 188 Skruvat.se-sivustolla. En osta suodattimia Biltemasta enää, joten en edes katsonut sinne, mutta katsoin nyt, eikä heillä ole sitä suodatinta, ja muut suodattimet ovat tuplasti kalliimpia kuin minun "Saksan hintani".

Sitten alkuperäiseen kysymykseen ruuvista, mielestäni se on keskinkertainen parhaimmillaankin, mutta vaikuttaa olevan epävakaa laadultaan, jos lukee tätä ketjua, mutta on monia ruuvimerkkejä, jotka ovat huonoja eikä niiden pitäisi saada myydä, vaikka he haluavatkin väittää, että ne ovat merkkituotteita hullulla hintalappulla. Joten ostan Proffsprodukter.se:stä, ja heidän mukaansa heillä on Ruotsin halvimmat hinnat, enkä ole löytänyt halvempaa, joka näyttäisi olevan hyvä. Jos särjet heidän ristikokoruuvejaan, teet todella väärin, koska ne kestävät vähintään kaksinkertaisesti sen, mitä niiden pitäisi kestää, ja yksi plussa on se, että voi tehdä tilauksia eri ruuveista ja laskea hintaa entisestään, mikä on hyvä, jos naapurusto tilaa samanaikaisesti ja saa lavallisen ruuveja pikkurahalla. Työskentelin aiemmin lattianlaskijana, ja asensimme paljon ristikkoja ja olimme pakotettuja poraamaan etukäteen, jotta ne eivät halkeaisi ruuvin päästä, ja se ei vie niin paljon aikaa kuin voisi luulla, ehkä 20% pidempään, mutta se näyttää siistimmältä ja on lisäksi helpompaa kiinnittää vääntyneitä lautoja. Sitten on myös pidettävä mallia ennen ruuvausta, jotta koko ajan ruuvaa samaan mittaan lautaan ja suorassa linjassa; pahinta, mitä tiedän, on kun ristikko näyttää siltä, ​​että se on ruuvattu K-Pistillä, vinossa ja mutkalla miten sattuu, jokaisen ruuvin kohdalla halkeama.

S
F fsn sanoi:
Mutta yleisesti ottaen, mitä tulee auton osiin, suosittelen saksalaisia verkkokauppoja (jotka ovat saatavilla suomeksi), joista voi ostaa aitoja tuotteita hieman alle Biltema-hintojen. Valikoima on ylivoimainen, mutta täytyy olla valmis odottamaan 3-4 päivän toimitusaikaa ja maksamaan 17-20€ toimituskuluista. sIELTÄ SAAT PAREMPIA TUOTTEITA HUOMATTAVASTI PAREMPAAN HINTAAN.
En väitä vastaan.

Haluan tehdä kunnianosoituksen tämän vuoden Biltemas trallskruv -version kunniaksi.

Asensin koko edellisen terassin Essven ruuveilla (olin myös tyytyväinen niihin ruuveihin). Sain todella hyvän alennuksen, mutta kyseinen henkilö on vaihtanut työpaikkaa ja alennuksen puuttumisen vuoksi kokeilin Biltemas.
Noin 2500 ruuvia kiinnitettiin Makitan iskuvääntimellä (kohtuullisesti tyytyväiset naapurit) ja kaikissa ruuveissa oli hyvä pito, eikä yksikään katkennut.
Terassikausi on varmaan ohi tältä vuodelta, mutta jos on joku myöhästelijä ilman superalennusta, suositellaan vuosimallia 2021!

• Tykkään
john.h
  • Laddar…
S
Gizmokvack Gizmokvack sanoi:
Haluan kunnioittaa tämän vuoden Bilteman terassiruuvien versiota.

Viime vuonna asensin koko terassin Essvellä (myös tyytyväinen siihen ruuviin). Sain todella hyvän alennuksen, mutta se henkilö on vaihtanut työpaikkaa ja alennuksen puuttumisen vuoksi kokeilin Biltemaa.
Noin 2500 ruuvia kiinnitettiin Makitan ruuvinvääntimellä (kohtuullisesti tyytyväiset naapurit), ja kaikissa ruuveissa oli hyvä pito, eikä yksikään katkennut.
Terassikausi on varmaan ohi tältä vuodelta, mutta jos on joitakin jälkijunassa ilman superalennusta, suositellaan vuosimallia 2021!
Olen tämän vuoden aikana asentanut 2500-3000 kpl Bilteman 4,5 x 55 mm terassiruuveja, joita myydään 1000 kpl pakkauksissa ilman ainuttakaan ongelmaa. Olen kuitenkin esiporannut ja käyttänyt tavallista ruuvinväännintä.

Ruuvattu noin 1500 Bilteman terassiruuveilla Makitan hiiliharjattomalla iskuruuvinvääntimellä ilman esiporausta 28*120 ilman ongelmia. Noin kymmenen näistä oli vinossa, joten laatusorttaus ei ole paras. Kaikki ruuvit ovat edelleen paikoillaan eikä yhtäkään katkennut rakentamisen aikana. (y)

Off-topic, onko kukaan testannut Julan "Hard Head" terassiruuveja, 500 kpl hintaan 99:-?

Degerlunden Degerlunden sanoi:
Ruuvannut noin 1500 Bilteman terassiruuvia Makitan harjattomalla iskuruuvivääntimellä ilman esiporausta 28*120:een ilman ongelmia. Kymmenkunta näistä oli vinossa, joten laadunvalvonta ei ole parasta. Vielä kaikki ruuvit ovat kiinni eikä mikään pettänyt rakennusvaiheessa. (y)

Off-topic, onko kukaan testannut Julan "Hard Head" terassiruuveja, 500 kpl hintaan 99:-?
Oli pidempi kierre kuin Essvessä, joten ne kiristyivät huonommin minun tapauksessani. Jos aiot ruuvata ohuempaa terassia, ne saattavat toimia.

/ATW

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.