155 647 lukukertaa ·
317 vastausta
156k lukukertaa
317 vastausta
Varoitus Bilteman terassiruuvista
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
En kaataisi sitä uuteen autoon. Mutta ruohonleikkuri voi saada parempia öljyjä sieltä.K Krille_90_ sanoi:Kuten sanottiin, Biltemasta valitaan, mitä ostetaan. Terassiruuvi terassille, joka on hemmetin työ, jos menee pieleen. Ei, tuskin silloin lisää vähän ja saa hyviä ruuveja essveltä sen sijaan. Työkalut kyllä. Moottoriosat ja moottoriöljy ei. Biltemassa on paljon hyviä juttuja, mutta ostokset valitaan tarkoituksen mukaan. Enkä sano, että heidän moottoriöljynsä tai moottorinosansa ovat huonoja, vain ettei se ole minulle riskin arvoinen.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
Olenko ainoa, joka ei kestä nakutuksen ärsyttävää ääntä? Okei, jotkut pitävät kuulosuojaimistaan, mutta tavallisella koneella ei ole vaarallista melua ja työskentelen mieluummin ilman.Rickard.ag sanoi:
Kävin keskustelun erään suuren valmistajan myyjän kanssa tästä asiasta *(hyvin pukeutunut tukholmalainen, joka kiertää mainostamassa ammattilaisille) . Hän väitti, että he eivät suositelleet iskuruuvinvääntimiä periaatteessa kaikille puuruuveille ja ehdottomasti eivät ruostumattomille riippumatta karkeudesta. Ruostumaton teräs pitäisi olla liian pehmeää ja karkaistu teräs ei ilmeisesti pidä siitä, että sitä lyödään, mutta en ole koskaan löytänyt siitä selkeää varoitusta.
Jos alkaa etsiä ympäriltä, on itse asiassa hyvin vähän ruuveja, joihin suositellaan iskuruuvinvääntimiä, betoniruuvit ovat poikkeus, joka minulla on mielessä. Muuten yleensä suositellaan vain nopeutta ja sen voi tulkita miten haluaa.
On mennyt muotiin ostaa kone nakutuksella. Mitä varten tarvitaan 150Nm ruuvin kiertämiseen? Juuri terassiruuvia varten käytän Bosch GSR 12V-35 FC:tä. Pieni, vahva kone, jossa on hyvä akunkesto.
En minäkään pidä äänestä, mutta niillä on omat etunsa. Iskuvääntimellä on kiinteä paikka työssäni, mutta kulutan vähintään kolme ruuvinväännintä yhden iskuvääntimen aikana, joten kumpaa käytetään useammin on selvä. Kotona minulla ei ole sellaista, enkä kaipaa sitä.Jonas Persson sanoi:
Sen kun hankin iskevä ruuvinvääntimen, niin käytän melkein vain sitä. Ja kyllä, viihdyn kupujen kanssa
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
Huomaan, että monet käyttävät tarpeettoman suuria ja raskaita koneita, mieluiten 18V ja paljon voimaa. Jos on vain yksi kone käytössä, ymmärrän sen, mutta ergonomia kärsii tarpeettomasta painosta.Rickard.ag sanoi:
Kyllä, samaa mieltä.Jonas Persson sanoi:
Minulla on sama näkemys kuin sinulla. Olen kuitenkin työkalufetisisti, joten se on paljon merkkituotteita.
Mutta en epäröi ostaa heidän kiintolenkkiavaimiaan tai osia hylsyavaimiin. Koneenruuvit ym. käy myös hyvin. Olen kiusannut heidän 45J piikkauskonettaan ja 10J sds max poravasaraansa kahdeksan vuotta ilman, että ne ovat rikkoutuneet.
ESSVE-ruuvit ovat kuitenkin hieman ylihinnoiteltuja minun makuuni, vaikka ne ovat osa valikoimaani.
Pidän Bacho-työkaluista ja olen ostanut niitä jonkin verran, kun Jula tarjosi Black Friday -tarjouksia 50 % alennuksella.
Mutta mitä tulee kiintolenkkiavaimiin, Stahlwille on selvä suosikki. Ne tuntuvat täydelliseltä kädessä ja niissä on hyvä profiili, joka ei viiltaa käteen, ja ne kestävät todella hyvin.
Essvelllä on asioita, joita ei voi korvata. (mitä olen löytänyt)
Esimerkiksi heidän kevytbetoniruuvinsa, joilla kiinnitetään kantavia palkkeja, tyyppiä 10x185.
Tai rakennusruuvit, joita käytin liimapuupalkkeihin, kun rakensin terassin.
Tällaisia...
Ei halpoja, mutta todella hintansa arvoisia.

QUOTE="Alfredo, post: 4200877, member: 54150"]Silloin: Miten hemmetissä ihmiset voivat käyttää uraruuveja kun on ristipääruuvi?
Nyt: Miten hemmetissä ihmiset voivat käyttää ristipääruuveja kun on torx?[/QUOTE]
Ph2:lla on vielä etunsa
ruuvi pysyy paikallaan kärjessä, jos pitää kurkottaa ylös ja ruuvata, torx-ruuvi putoaa helpommin ja "huojahtelee"
Nyt: Miten hemmetissä ihmiset voivat käyttää ristipääruuveja kun on torx?[/QUOTE]
Ph2:lla on vielä etunsa
G
gone_fishing
Talon omistaja
· Stockholm
· 2 913 viestiä
gone_fishing
Talon omistaja
- Stockholm
- 2 913 viestiä
Nikkelöity messinki TFS, kupera pää pitää olla, onhan se hienoa!Alfredo sanoi:
Revin vanhan terassini viime vuonna, noin 20m2 ruuvattu uraruuvilla ja jokainen ruuvi upotettu (käsin?). Väli terassin laudoituksen välillä noin 15mm. Ylempi terassi ei mätää missään vaikka se oli suoraan maassa, alemmat "koolaukset" vähän lahonneita. Käsitelty kreosootilla 60-luvulla?
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
Amerikkalaisen Phillipsin suunnittelema ruuvinkanta teollisuudelle irtoamaan, kun vääntömomentti kasvaa liian suureksi. Jäänne 30-luvulta ennen kuin oli momentilla varustettuja ruuvinvääntimiä. JIS on sen nykyaikainen vastine, joka ei irtoa.Handyman 1 sanoi:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
Ph2:lla on vielä etunsaHandyman 1 sanoi:
Valitettavasti JIS:iä ei ole saatavilla, se yhdistää parhaat puolet Phillipsistä, mutta ilman sen heikkouksia. Olen nähnyt sen vain koneruuveina ja vain asennettuna.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä