155 657 lukukertaa ·
317 vastausta
156k lukukertaa
317 vastausta
Varoitus Bilteman terassiruuvista
S
Stego1
Estetty
· Vetlanda kommun
· 643 viestiä
Stego1
Estetty
- Vetlanda kommun
- 643 viestiä
Biloteman tavarat ovat enimmäkseen erinomaisia. Tietysti on olemassa huonolaatuisia tavaroita, mutta niin on kaikkialla. Olen esimerkiksi ostanut paljon venetarvikkeita, kuten uhrimetalleja, jotka maksavat 25 % Volvo Penta -jälleenmyyjien hinnasta ja toimivat vähintään yhtä hyvin, ellei paremmin. Minä vältän mielelläni epäilyttävää huvia maksaa "merkistä". Valinta on jokaisen oma asia.13th Marine sanoi:
Se on juuri se, mikä tekee Biltemasta ovelan. Joskus se on sama merkki kuin kalliimmat vaihtoehdot, ja joskus pelkkää roskaa. Monet yritykset "brändäävät" tuotteensa eri yrityksille ja aivan kuten Biltemalla, joku muu valmistaa, joskus premium-laatua ja usein melko huonoa laatua.Jonas Persson sanoi:
On olemassa tietty merkittävä ero pyöränlaakerin ja sinkkipalan välillä.S Stego1 sanoi:Bilteman tavarat ovat useimmiten aivan erinomaisia. Tietenkin on olemassa asioita, jotka ovat huonompilaatuisia, mutta niitä löytyy kaikkialta. Olen esimerkiksi ostanut paljon veneilytavaroita, esimerkiksi suojakatodeja, jotka maksavat 25 % Volvo Pentan jälleenmyyjien hinnasta ja toimivat vähintään yhtä hyvin, elleivät paremminkin. Vältän mielelläni kyseenalaista nautintoa maksaa "merkistä". Valinta on jokaisen oma.
Talon omistaja
· Skåne
· 5 284 viestiä
Hur hamnade en tråd om trallskruv, till att handla om hjullager???
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
Kun otetaan huomioon, että Biltema myy vain no-name-tuotteita tai omia merkkejään, täytyy sanoa, että niiden laatu on hyvä. Samalla periaatteella saat mitä maksat.optimum sanoi:
S
SwiftD
Kaikkitietävä
· Sverige
· 1 715 viestiä
SwiftD
Kaikkitietävä
- Sverige
- 1 715 viestiä
Impact driver ja trallskruvi eivät sovi yhteen. Lisäksi, kun osuu oksankohtaan, mikä tahansa ruuvi näissä heikoissa mitoissa menee rikki. Sitten ihmiset poraavat liian syvälle, vinosti eivätkä varmistaa, että ruuvi on oikein kiinni bitissä, tai eivät vaihda kulunutta bitkiä tai käytä oikeaa kokoa.
Liikaa bisseä auringossa saa kenet tahansa syyttämään trallskruvia huonosta lopputuloksesta. He ryntäävät tietokoneen ääreen ja purkavat kiukkuaan Byggahus-sivustolla, kuinka paljon he vihaavat Biltemaa. Ehkä useamman kannattaisi soittaa ammattilainen ja pysyä oluen ja grillin parissa sen sijaan.
Liikaa bisseä auringossa saa kenet tahansa syyttämään trallskruvia huonosta lopputuloksesta. He ryntäävät tietokoneen ääreen ja purkavat kiukkuaan Byggahus-sivustolla, kuinka paljon he vihaavat Biltemaa. Ehkä useamman kannattaisi soittaa ammattilainen ja pysyä oluen ja grillin parissa sen sijaan.
Kävin keskustelun *jossain siellä suuren valmistajan myyjän kanssa tästä *(hyvin pukeutunut tukholmalainen, joka matkustaa ympäri ja mainostaa ammattilaisille). Hän väitti, että he eivät suositelleet iskuruuvinvääntimiä käytettäväksi käytännössä koko puuruuvien kanssa ja ehdottomasti ei ruostumattomille riippumatta karkeudesta. Ruostumaton pitäisi olla liian pehmeä ja karkaisu teräs ei ilmeisesti pidä lyömisestä, mutta en ole koskaan löytänyt mitään selkeää varoitusta siitä.S DanielF sanoi:
Kun alkaa etsiä ympäriltä, on itse asiassa hyvin vähän ruuveja, joille suositellaan iskuruuvinvääntimiä, betoniruuvit ovat poikkeus, joka minulla on mielessäni. Muuten yleensä on vain suositeltu nopeus ja sen voi tulkita miten haluaa.
Joo, ostan sieltäkin jonkin verran. Mutta täytyy valita vähän mitä ostaa ja mihin aikoo sitä käyttää. En kuitenkaan koskaan ostaisi tärkeitä moottorin osia tai jarruosia sieltä. Työkalut, kuten esimerkiksi kiintolenkkisarjat, ovat todella hyviä. Ei, terassiruuveja en ostaisi sieltä. Liian iso työ, jos laatu ei ole kohdallaan. Varovaisesti ostan mielelläni Essve terassiruuveja, kalliita mutta hiton hyviä. Mutta kun teen työn itselleni, ei muutama tuhat lisäeuroa ruuveista kovin paljon haittaa.Jonas Persson sanoi:
Kuten sanottu yllä, valitsee mitä ostaa biltemasta. Terassiruuvit terassille, joka on tarkkaa työtä jos menee pieleen. Ei, enimmäkseen sillon lisätään vähän rahaa ja saa hyvät ruuvit essveltä. Työkalut kyllä. Moottoriosat ja moottoriöljy ei. Biltemasta löytyy paljon hyviä tavaroita, mutta ostokset valitaan käyttötarkoituksen mukaan. Enkä sano, että heidän moottoriöljynsä tai moottorinosansa ovat huonoja, vain ei kannata riskiä minulle.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
Olen samaa mieltä kanssasi. Olen kuitenkin työkalujen fetisisti, joten ostan paljon merkkituotteita.optimum sanoi:
Joo, ostan myös sieltä jonkin verran.
Mutta täytyy valita tarkkaan mitä ostaa ja mihin sitä aikoo käyttää.
En kuitenkaan koskaan ostaisi elintärkeitä moottorinosia tai jarruosia sieltä.
Työkalut, kuten esimerkiksi hylsyavainsarjat, ovat todella hyviä.
En ostaisi terassiruuveja sieltä. Liian paljon työtä, jos laatu ei ole oikea.
Pelkään ja ostan mielelläni Essve-terassiruuveja, kalliita mutta todella hyviä.
Mutta koska teen työn itselleni, ei haittaa maksaa muutama tuhat enemmän ruuveista.
Mutta en epäröi ostaa heidän kiintoavaimia tai hylsyjen osia. Koneruuvi ym. menee myös hyvin. Olen kiusannut heidän 45J piikkauskonetta ja 10J sds max poravasaraa kahdeksan vuoden ajan ilman että ne olisivat rikkoutuneet.
ESSVE-ruuvit ovat kuitenkin hieman liian kalliita minun makuuni, vaikka niitä löytyy valikoimastani.