F
A Andy78 sanoi:
Mitä!!
Eikö teillä esitettu?
tottakai ei tehdä sitä kun laitetaan tavallista trall, ei koskaan saataisi valmiiksi. Voi hitto, että esitetaan 40 reikää/neliömetriä.

A Andy78 sanoi:
Va!!
Förborrar ni inte?
Vain oksissa ja hienopuusepäntöissä.

S
13th Marine 13th Marine sanoi:
Ja tarkoitan, että vain siksi, että Biltema myy sitä, sen ei tarvitse olla paskaa ;)

Mutta yleensä sanon "ei saa koskaan enempää kuin mitä maksaa".
Biloteman tavarat ovat enimmäkseen erinomaisia. Tietysti on olemassa huonolaatuisia tavaroita, mutta niin on kaikkialla. Olen esimerkiksi ostanut paljon venetarvikkeita, kuten uhrimetalleja, jotka maksavat 25 % Volvo Penta -jälleenmyyjien hinnasta ja toimivat vähintään yhtä hyvin, ellei paremmin. Minä vältän mielelläni epäilyttävää huvia maksaa "merkistä". Valinta on jokaisen oma asia.

optimum
Jonas Persson Jonas Persson sanoi:
Mielestäni se ei ole aivan sama asia. Pyöränlaakerit ovat kalliita valmistaa hyvällä laadulla, ja väittäisin, että Bilteman ovat paljon halvempia kuin alkuperäiset. Lautaruuvien hinta on samankaltainen monien muiden merkkien kanssa.
Se on juuri se, mikä tekee Biltemasta ovelan. Joskus se on sama merkki kuin kalliimmat vaihtoehdot, ja joskus pelkkää roskaa. Monet yritykset "brändäävät" tuotteensa eri yrityksille ja aivan kuten Biltemalla, joku muu valmistaa, joskus premium-laatua ja usein melko huonoa laatua.

• Tykkään
Jonas Persson
  • Laddar…
A Andy78 sanoi:
Va!! Förborrar ni inte?
Tavallinen kyllästetty terassilauta? En ole koskaan tehnyt niin.

F
S Stego1 sanoi:
Bilteman tavarat ovat useimmiten aivan erinomaisia. Tietenkin on olemassa asioita, jotka ovat huonompilaatuisia, mutta niitä löytyy kaikkialta. Olen esimerkiksi ostanut paljon veneilytavaroita, esimerkiksi suojakatodeja, jotka maksavat 25 % Volvo Pentan jälleenmyyjien hinnasta ja toimivat vähintään yhtä hyvin, elleivät paremminkin. Vältän mielelläni kyseenalaista nautintoa maksaa "merkistä". Valinta on jokaisen oma.
On olemassa tietty merkittävä ero pyöränlaakerin ja sinkkipalan välillä.

• Tykkään
  • Haha
janusz_w ja 1 muu
  • Laddar…
Hur hamnade en tråd om trallskruv, till att handla om hjullager???

L Leif i Skåne sanoi:
Kuinka ketju, joka käsittelee terassiruuvia, päätyi koskemaan pyöränlaakereita???
"Biltema-laatu" koskee enemmän kuin pelkästään terassiruuveja..

• Tykkään
Stefan N
  • Laddar…
Jonas Persson
optimum optimum sanoi:
Se on se, mikä on hankalaa Bilteman kanssa. Joskus se on sama valmistaja kuin kalliimmat vaihtoehdot ja joskus aivan roskaa. Monet yritykset "brändäävät" tuotteitaan eri yrityksille ja aivan kuten Biltema, joku muu valmistaa ja joskus premiumia ja usein melko huonoa laatua.
Kun otetaan huomioon, että Biltema myy vain no-name-tuotteita tai omia merkkejään, täytyy sanoa, että niiden laatu on hyvä. Samalla periaatteella saat mitä maksat.

S
Impact driver ja trallskruvi eivät sovi yhteen. Lisäksi, kun osuu oksankohtaan, mikä tahansa ruuvi näissä heikoissa mitoissa menee rikki. Sitten ihmiset poraavat liian syvälle, vinosti eivätkä varmistaa, että ruuvi on oikein kiinni bitissä, tai eivät vaihda kulunutta bitkiä tai käytä oikeaa kokoa.

Liikaa bisseä auringossa saa kenet tahansa syyttämään trallskruvia huonosta lopputuloksesta. He ryntäävät tietokoneen ääreen ja purkavat kiukkuaan Byggahus-sivustolla, kuinka paljon he vihaavat Biltemaa. Ehkä useamman kannattaisi soittaa ammattilainen ja pysyä oluen ja grillin parissa sen sijaan.

Rickard.
S DanielF sanoi:
Impact driver och trallskruv går inte ihop.
Kävin keskustelun *jossain siellä suuren valmistajan myyjän kanssa tästä *(hyvin pukeutunut tukholmalainen, joka matkustaa ympäri ja mainostaa ammattilaisille). Hän väitti, että he eivät suositelleet iskuruuvinvääntimiä käytettäväksi käytännössä koko puuruuvien kanssa ja ehdottomasti ei ruostumattomille riippumatta karkeudesta. Ruostumaton pitäisi olla liian pehmeä ja karkaisu teräs ei ilmeisesti pidä lyömisestä, mutta en ole koskaan löytänyt mitään selkeää varoitusta siitä.

Kun alkaa etsiä ympäriltä, on itse asiassa hyvin vähän ruuveja, joille suositellaan iskuruuvinvääntimiä, betoniruuvit ovat poikkeus, joka minulla on mielessäni. Muuten yleensä on vain suositeltu nopeus ja sen voi tulkita miten haluaa.

• Tykkään
Jonas Persson ja 1 muu
  • Laddar…
optimum
Jonas Persson Jonas Persson sanoi:
Kun ottaa huomioon, että Biltema myy vain nonname-tuotteita tai omia merkkejään, on sanottava, että niiden laatu on hyvä. Samalla pätee sanonta, että saa mitä maksaa.
Joo, ostan sieltäkin jonkin verran. Mutta täytyy valita vähän mitä ostaa ja mihin aikoo sitä käyttää. En kuitenkaan koskaan ostaisi tärkeitä moottorin osia tai jarruosia sieltä. Työkalut, kuten esimerkiksi kiintolenkkisarjat, ovat todella hyviä. Ei, terassiruuveja en ostaisi sieltä. Liian iso työ, jos laatu ei ole kohdallaan. Varovaisesti ostan mielelläni Essve terassiruuveja, kalliita mutta hiton hyviä. Mutta kun teen työn itselleni, ei muutama tuhat lisäeuroa ruuveista kovin paljon haittaa.

• Tykkään
Jonas Persson
  • Laddar…
optimum optimum sanoi:
Mutta kun teen työn itselleni, ei muutama tonni lisämaksua ruuvista haittaa niin paljon.
Eikä se varmaan haittaisi lainkaan, jos joku muu maksaisi? :)

K
Kuten sanottu yllä, valitsee mitä ostaa biltemasta. Terassiruuvit terassille, joka on tarkkaa työtä jos menee pieleen. Ei, enimmäkseen sillon lisätään vähän rahaa ja saa hyvät ruuvit essveltä. Työkalut kyllä. Moottoriosat ja moottoriöljy ei. Biltemasta löytyy paljon hyviä tavaroita, mutta ostokset valitaan käyttötarkoituksen mukaan. Enkä sano, että heidän moottoriöljynsä tai moottorinosansa ovat huonoja, vain ei kannata riskiä minulle.

Jonas Persson
optimum optimum sanoi:
Joo, ostan myös sieltä jonkin verran.
Mutta täytyy valita tarkkaan mitä ostaa ja mihin sitä aikoo käyttää.
En kuitenkaan koskaan ostaisi elintärkeitä moottorinosia tai jarruosia sieltä.
Työkalut, kuten esimerkiksi hylsyavainsarjat, ovat todella hyviä.
En ostaisi terassiruuveja sieltä. Liian paljon työtä, jos laatu ei ole oikea.
Pelkään ja ostan mielelläni Essve-terassiruuveja, kalliita mutta todella hyviä.
Mutta koska teen työn itselleni, ei haittaa maksaa muutama tuhat enemmän ruuveista.
Olen samaa mieltä kanssasi. Olen kuitenkin työkalujen fetisisti, joten ostan paljon merkkituotteita.:oops:

Mutta en epäröi ostaa heidän kiintoavaimia tai hylsyjen osia. Koneruuvi ym. menee myös hyvin. Olen kiusannut heidän 45J piikkauskonetta ja 10J sds max poravasaraa kahdeksan vuoden ajan ilman että ne olisivat rikkoutuneet.

ESSVE-ruuvit ovat kuitenkin hieman liian kalliita minun makuuni, vaikka niitä löytyy valikoimastani.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.