Haluan vain jakaa varoituksen Bilteman terassiruuvista, katso kuvat alla. Laitoin 20 neliömetriä terassia keväällä 2018, ensimmäiset 15 tuntemattoman merkin ruuveilla ja noin 5 neliömetriä Bilteman ruuveilla.
Tuntemattoman merkin ruuveissa ei ole ongelmia, mutta nyt huomaan, että noin 90 % Bilteman ruuveista on yksinkertaisesti katkennut.
Huonompaa roskaa saa etsiä ja toivon, ettei moni teistä ole ostanut ja käyttänyt samaa roskaa!
Minun terassilaudat kotona on kiinnitetty Byggmaxin terassiruuvilla. Ei yhtäkään ole mennyt poikki asennuksen jälkeen, mutta muutama katkesi itse kiinnityshetkellä. Terassilaudat ovat noin 7 vuotta vanhat. Mökillä olemme kiinnittäneet terassin Essven terassiruuvilla, eikä sielläkään ole mennyt yhtään poikki. Ne ruuvit ovat kuitenkin huomattavasti kalliimpia kuin Byggmaxin.
Mutta hyvä tietää, ettei kannata ostaa ainakaan Biltemasta
Haluan vain jakaa varoituksen Bilteman terassiruuvista, katso kuvat alla. Laitoin 20 neliömetriä terassia keväällä 2018, ensimmäiset 15 tuntemattoman merkin ruuveilla ja noin 5 neliömetriä Bilteman ruuveilla. Tuntemattoman merkin kanssa ei ole ongelmia, mutta nyt huomaan, että noin 90% Bilteman ruuveista on yksinkertaisesti katkennut. Huonompaa paskaa saa etsiä, ja toivon, ettei moni teistä ole ostanut ja käyttänyt samaa roskaa! [kuva] [kuva]
Hmmm, vaikuttaa siltä, että kaikki ovat katkenneet enemmän tai vähemmän samasta kohdasta. On täytynyt olla huono erä.
Minulla ei ole koskaan ollut tällaisia ongelmia muiden ruuvimerkkien kanssa aiemmin ja kierrän aina samalla tavalla. Ei pitäisi katketa, ei missään tapauksessa.
On sama ongelma Biltema's ruostumattoman kanssa, huomaa helposti, että ei ole mitään marginaalia ollenkaan, kun ne katkeavat helposti esim. jos yrittää ruuvata terassia sääntöön ja kohtaa oksan tai vastaavan, joka tekee siitä vaikeampaa. Useimmiten ne murtuvat suoraan siitä, missä kierteet alkavat.
Juuri sellaisilta näyttävät Essve-ruuvit, joita käytin aitarimoihin... Yli puolet on katkennut kahden talven jälkeen. Heco ruostumattomat sen sijaan kestävät.
Noin kuin silloin, kun ostin ruuveja rakennusliikkeestä (en muista mistä, en halua syyttää väärää). Ne katkesivat juuri pään kohdalta, kun kiristin ne käsivoimin. Minne ruuvasin? Kulmarauta ruokapöytään..... Voi hemmetti, miten raivostuin... Jokainen ruuvi, joka kierrettiin uuteen reikään, katkesi. Joten kului 2 ruuvia per reikä...
Sama ongelma on Beijerin oman terassiruuvi "Raptor" kanssa. Onhan se (nykyään) enemmän tai vähemmän yleisesti tiedossa, että C4-ruuvit eivät kestä puun liikkeitä ajan myötä.
Sama ongelma on Beijersin omilla terassiruuvilla "Raptor". On kai (nykyään) enemmän tai vähemmän tunnettu asia, että C4-ruuvit eivät kestä puun liikkeitä ajan myötä.
Samaa mieltä, minulla on sama ongelma näiden ruuvien kanssa.....
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.